Arkkitehtuurin vaihtuvasisältöiset projektiopinnot (5 op)
Toteutuksen tunnus: 5B00GB52-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.01.2023 - 22.02.2023
Ajoitus
01.02.2023 - 30.04.2023
Laajuus
2 - 5
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Rakennusarkkitehti
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Rakennusarkkitehdin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Elina Ritola
- Minna Nyström
Vastuuhenkilö
Minna Nyström
Ryhmät
-
20I800Rakennusarkkitehti
Tavoitteet (OJ)
Opiskelija osallistuu arkkitehtuurin alaan liittyvään projektiin, jonka sisältö ja/tai teema on vaihtuva.
Sisältö (OJ)
Projektin sisältö, suoritus ja tehtävät määräytyvät kulloinkin ajankohtaisen teeman mukaan.
Esitietovaatimukset (OJ)
Arkkitehtuurin alan soveltuvat opinnot
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija on suorittanut kurssin osiot pintapuolisesti ja aiheisiin perehtymättä. Mahdollinen opintojaksoon sisältyvä ryhmätyö on passiivista. Palautusten laatu on heikko verrattuna muiden ryhmien ja opiskelijoiden tuotoksiin. Oppimistavoitteen saavuttamisen todentaminen on kyseenalaista.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija on suorittanut kurssin osiot hyvin ja aiheisiin huolella perehtyen. Mahdollinen opintojaksoon sisältyvä ryhmätyö on aktiivista ja rakentavaa. Palautusten laatu on hyvä. Opiskelijan suoritukset ja toiminta osoittaa hänen saavuttaneen oppimistavoitteen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija on suorittanut kurssin osiot erinomaisesti ja aiheisiin huolella perehtyen. Mahdollinen opintojaksoon sisältyvä ryhmätyö on aktiivista ja rakentavaa. Palautusten laatu on erinomainen. Opiskelijan suoritukset ja toiminta osoittaa hänen saavuttaneen oppimistavoitteen ja pystyvän soveltamaan oppimaansa innovatiivisella tavalla.
Aika ja paikka
Etätehtävät ja luennot alkaen maaliskuun 2023 alusta
Intensiiviviikko TAMKissa 25.3. - 1.4.2023
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
ei tenttiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opiskelijan aktiivisuus, läsnäolot ja suoritusten laatu sekä tiimityökyky opettajien havaintojen ja muistiinpanojen mukaan
Vertaisarviointi
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
KV-yhteistyössä toteutettava Erasmus BIP-opintojakso: Light in Architecture
Etä- ja lähiopetus
Kokemuksellinen oppiminen
Ekskursiot
Ryhmätyö
Seminaari
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson moodlessa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
24 - 27 h / op
Sisällön jaksotus
Maaliskuu 2023
- etäluennot, ryhmäjako, etätehtävät
25.3. - 1.4.
- intensiiviviikko TAMKissa
Jaksotus tarkemmin toteutuksen moodle-sivulla
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Mahdollinen yhteistyö rakennusmateriaalivalmistajien kanssa
Kansainvälisyys
Kansainvälinen opintojakso kahden partnerikorkeakoulun kanssa
Lisätietoja opiskelijoille
ks. moodle sivut
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssin osioita hyväksyttävällä tavalla, josta johtuen voi päätellä oppimistavoitteen jääneen saamatta.
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on suorittanut kurssin osiot pintapuolisesti ja aiheisiin perehtymättä. Tiimityö on passiivista. Palautusten laatu on heikko verrattuna muiden ryhmien ja opiskelijoiden tuotoksiin. Oppimistavoitteen saavuttamisen todentaminen on kyseenalaista.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on suorittanut kurssin osiot hyvin ja aiheisiin huolella perehtyen. Tiimityö on aktiivista ja rakentavaa. Palautusten laatu on hyvä. Opiskelijan suoritukset ja toiminta osoittaa hänen saavuttaneen oppimistavoitteen.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on suorittanut kurssin osiot erinomaisesti ja aiheisiin huolella perehtyen. Tiimityö on aktiivista ja rakentavaa. Palautusten laatu on erinomainen. Opiskelijan suoritukset ja toiminta osoittaa hänen saavuttaneen oppimistavoitteen ja pystyvän soveltamaan oppimaansa innovatiivisella tavalla.