Game Camp Advanced (10 op)
Toteutuksen tunnus: 4A00FA34-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.03.2023 - 16.06.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.06.2023 - 31.07.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 10 op
- Virtuaaliosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Verkossa tapahtuva opiskelu
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pasi Pekkanen
- Vastuuhenkilö
- Toni Männistö
- Ryhmät
-
20TIKOOT220 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
-
21TIKOOT221 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
-
21TIKOOT121 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
-
20TIKOGAME20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
-
20TIKOOT120 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
-
21TIKOGAME21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
- Luokittelu
- SELF LEARNING
- Opintojakso
- 4A00FA34
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.
Sisältö (Opintojakso)
Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
Game Camp
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)
Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotantotiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Suomeksi
Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.
Sisällön jaksotus
vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
Mahdollisuus tiimikohtaiseen räätölöintiin
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.