Siirry suoraan sisältöön

Game Camp Advanced (10 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA34-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.03.2023 - 16.06.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pasi Pekkanen
Vastuuhenkilö
Toni Männistö
Ryhmät
20TIKOOT2
20 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
21TIKOOT2
21 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
21TIKOOT1
21 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
20TIKOGAME
20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
20TIKOOT1
20 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
21TIKOGAME
21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Luokittelu
SELF LEARNING
Opintojakso
4A00FA34

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.

Sisältö (Opintojakso)

Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Game Camp

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)

Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotantotiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Suomeksi
Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.

Sisällön jaksotus

vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
Mahdollisuus tiimikohtaiseen räätölöintiin

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Siirry alkuun