Skip to main content

Customer-oriented Marketing Planning (10 cr)

Code: 3H00DZ79-3003

General information


Enrolment period
23.11.2022 - 16.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
20.01.2023 - 12.05.2023
Implementation has ended.
Credits
10 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
7 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Jouni Viidanoja
Mika Jokinen
Kirsi Tanner
Person in charge
Mika Jokinen
Tags
BLENDED
Course
3H00DZ79

Objectives (course unit)

The student can execute customer related marketing. He/she knows the methods of marketing research and planning. The student can make small-scale marketing plans. He/she can use the graphic software applications.

Content (course unit)

Customer related marketing
Research and planning of marketing
Marketing plan
Graphic design and basic use of graphic software applications.

Prerequisites (course unit)

1. year studies and Research as a Tool or similar skills and knowledge.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Satisfactory

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Good

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Excellent

Location and time

20.01.2023 08.30 - 11.00 Etäopetus: Zoom (Kirsi & Mika)
17.02.2023 09.00 - 11.00 Lähiopetus: B3-27 (Kirsi & Mika)
23.03.2023 08.30 - 11.00 Lähiopetus: B3-27 (Jouni)
23.03.2023 12.00 - 16.00 Lähiopetus: B3-27 (Jouni)
24.03.2023 08.30 - 11.00 Lähiopetus: B3-27 (Kirsi & Mika)
20.04.2023 14.00 - 16.00 Etäopetus: Zoom (Kirsi & Mika)
21.04.2023 12.00 - 15.00 Etäopetus: Zoom (Jouni)
11.05.2023 08.30 - 11.00 Lähiopetus: B3-27 (Jouni)
11.05.2023 12.00 - 16.00 Lähiopetus: B3-27 (Jouni)
12.05.2023 08.30 - 11.00 Lähiopetus: B3-27 (Kirsi & Mika)

Exam schedules

Ei tenttiä.

Assessment methods and criteria

Ryhmätehtävä: Markkinointitutkimus arvioidaan asteikolla 0-5 (40%)
Ryhmätehtävä: Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5 (40%)
Yksilötehtävä: Asiakaskokemuksen johtaminen asteikolla 0-5 (20%)
Graafisen viestinnän tehtävät arvioidaan Hyv/Hyl

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Itsenäinen opiskelu
Tiimioppiminen
Valmennusta (lähi ja etä)

Learning materials

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus ilmoitetaan kurssin Moodle alustalla.

Student workload

10x27h = 270 tuntia
Arviolta noin 90% ajankäytöstä kuluu itsenäiseen opiskeluun ja tiimioppimiseen. Noin 10% etävalmennukseen/lähiopetukseen.

Content scheduling

Markkinointitutkimus 4 op, 40%
Markkinointisuunnitelma 3 op, 40%
Asikaskokemuksen johtaminen 1 op, 20%
Graafinen viestintä 2 op, 0%

Completion alternatives

Voit hakea toteutuksen hyväksilukemista aiemmin hankitun osaamisen tai opintojen perusteella.

Hyväksiluvun hakeminen osaamisella:
Hyväksilukua haetaan HyväHot-hakemuksella, joka löytyy PAKKI-opiskelijan työpöydän tehtäväpalkista. Lähetä HyväHot-hakemus viimeistään 3.1.2023 ja valitse sen käsittelijäksi opintojakson vastuuopettaja. Vastuuopettaja ilmoittaa HyväHot-päätöksessään osaamisen osoittamistavan (näyttö) ja muut lisätiedot.
Arvioitava näyttö annetaan 10.1.2023 klo: 17:00-18:30 Teams-etätapaamisessa. Näyttö arvioidaan hyväksytty/hylätty.

Hyväksiluvun hakeminen opintojen perusteella:
Hyväksilukua haetaan HyväHot-hakemuksella, joka löytyy PAKKI-opiskelijan työpöydän tehtäväpalkista. Valitse HyväHot-hakemuksen käsittelijäksii opintojakson vastuuopettaja.

Practical training and working life cooperation

Toteutuksen aikana tehdään työelämäyhteistyötä. Opiskelijat (tiimit) tekevät mm. markkinointitutkimuksen ja markkinointisuunnitelman hankkimalleen toimeksiantajalle.

International connections

Osa kurssin materiaaleista on englanniksi.

Go back to top of page