Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuus markkinoinnin ytimessäLaajuus (10 op)

Opintojakson tunnus: 3H00DZ79

Opintojakson perustiedot


Laajuus
10 op

Osaamistavoitteet

Opintojaksolla perehdytään asiakassuhdemarkkinointiin sekä markkinointitutkimuksien suunnitteluun
ja toteuttamiseen. Lisäksi perehdytään graafisen viestinnän suunnitteluun ja työkaluohjelmien
peruskäyttöön.

Opiskelija
- perehtyy asiakassuhdemarkkinointiin
- tekee markkinointitutkimuksen
- osaa laatia markkinointisuunnitelman
- osaa toteuttaa mystery shopping -tutkimuksen
- osaa toteuttaa julkaisuohjelmalla ja oheisohjelmilla yrityksen ja yhteisöjen tavallisimmat painatteet.

Sisältö

Mitä on asiakassuhdemarkkinointi?
Miten markkinointitutkimuksia tehdään?
Miten laaditaan markkinointisuunnitelma?
Miten toteutetaan mystery shopping -tutkimus?
Miten graafista viestintää suunnitellaan ja toteutetaan eri kanaviin?

Esitietovaatimukset

1. vuoden opintojaksot ja Tutkimus työvälineenä tai vastaavat tiedot ja taidot

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa soveltaa ja analysoida oppimaansa käytännön tilanteisiin. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella uusia ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.

Siirry alkuun