Siirry suoraan sisältöön

Sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja (3 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FH71-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.03.2021 - 15.05.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Jouni Viidanoja
Ryhmät
VAPAA
Vapaasti valittavat opinnot
Opintojakso
4A00FH71

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa ja ymmärtää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja sekä liiketoimintaa ja sen tärkeyttä sekä osaa kehittää sähköistä markkinointia myös ICT-näkökulmasta. Lisäksi tutustutaan todellisiin yritysesimerkkeihin.

Sisältö (Opintojakso)

Yritysesittelyt
Innovaatiorahoitus
Tuote-/palveluidea
Sisältödigimarkkinointi
Web-analytiikka, sisällönhallinta

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija tietää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija tietää yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija tietää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija tietää mitä on innovaatiorahoitus.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija osaa arvioida sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija osaa tunnistaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija osaa arvioida sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija osaa arvioida mihin voi hakea innovaatiorahoitusta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija osaa käyttää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija osaa käyttää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija osaa kehittää toimintoja innovaatiorahoituksen kautta.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun