Siirry suoraan sisältöön

International Business Environment (5op)

Toteutuksen tunnus: IM00DS54-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.12.2020 - 11.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
19.01.2021 - 13.04.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media and Arts
Toimipiste
TAMK Mediapolis
Opetuskielet
englanti
Paikat
5 - 25
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Opettajat
Media-and-Arts Virtuaalihenkilö
Christopher Smith
Kirsi Karimäki
Vastuuhenkilö
Kirsi Karimäki
Opintojakso
IM00DS54

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Student is able to
- analyze and do research on international markets and consumers
- design a business model and project plan for international markets
- communicate and cooperate with different cultures
- work as an active team member in a multicultural team
- do marketing and selling in an international field: benchmarking, pitching and negotiating

Sisältö (Opintojakso)

- the historical development of the international media industry
- international market, consuming and future trends analyzing
- ways of communicate and work in various business cultures
- impact of technologies of producing and distributing

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed at the beginning of course implementation:

https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed at the beginning of course implementation:

https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed at the beginning of course implementation:

https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi

Aika ja paikka

Online learning. Lessons and workshops on Zoom mainly on Tuesdays 9.30-12.30, the students need own device and web cam.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

No tests, but assignments and presentations.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

TAMK's general instruction for grading will be applied and details agreed (active attendance to the contact lessons, quality of the presentation and assignments) at the beginning of course implementation:

https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Lectures, assignments, issue based discussions, case solutions and students' presentations

Sisällön jaksotus

-Introduction and getting to know each others
-Intercultural communication
-International marketing
-Analyse and do research on international markets, consumers and future trends

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

The student should talk to the teacher individually if situation demands.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Students will connect to working life through their course project.

Lisätietoja opiskelijoille

This course is part of Cultural export minor.

Siirry alkuun