Siirry suoraan sisältöön

Monitahoinen palveluliiketoiminta (5op)

Toteutuksen tunnus: 8U00FJ99-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2020 - 24.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.01.2021 - 18.03.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Restonomi YAMK
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
Palveluliiketoiminnan johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tuija Ylä-Viteli
Veijo Hämäläinen
Marja-Liisa Timperi
Vastuuhenkilö
Tuija Ylä-Viteli
Opintojakso
8U00FJ99

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija osaa
- etsiä tietoa ja rakentaa lähdemateriaalien perusteella käsityksen toimialansa tämänhetkisestä tilanteesta ja alan kehittämistarpeista
- rakentaa toimialan kehittymistarpeiden mukaisesti oman kehittymissuunnitelmansa

Sisältö (Opintojakso)

- muuttuva palveluala
- toimialan uusin tieto kehittämisen lähtökohdaksi
- globaalin toimintaympäristön vaikutukset toimialalla
- henkilökohtaiset opintojen valinnat

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija
- tunnistaa toimialan kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita ja osaa määritellä hankkimaansa tietoa löytääkseen toimialan kehittämistarpeita
- osaa etsiä ohjatusti tutkimustiedosta oman toimialan kehittämistarpeita
- tarkastelee ja arvioi asioita omasta näkökulmastaan

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija
- jäsentää toimialan kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita ja osaa vertailla hankkimaansa tietoa löytääkseen toimialan kehittämistarpeita
- osaa etsiä tutkimustiedosta toimialan kehittämistarpeita
- osaa kuvata ja arvioi itseään sekä sitä toimintaympäristöä, jossa omalla ammattialallaan toimii

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija
- ymmärtää oman toimialan kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita ja osaa analysoida hankkimaansa tietoa löytääkseen oman toimialan kehittämistarpeita
- osaa etsiä ja valita tutkimustiedosta oman toimialan kehittämistarpeita
- tarkastelee ja arvioi itseään sekä sitä toimintaympäristöä, jossa omalla ammattialallaan toimii

Aika ja paikka

Opintojakson yhteinen kontaktiopetus Zoom alustan välityksellä (on line). Opintojaksolla on käytössä Moodle.

tiistai 26.1 klo 16.30-20.00
perjantai 19.2 klo 8.30-16.00
torstai 18.3 klo 16.30-20.00

Ohjausta ja sparrausta (vapaaehtoista), Zoom:
Tiistai 9.2 klo 15.30-16.30
Maanantai 8.3 klo 15.30-16.30

HUOM. Opiskelijat saavat ennakkotehtävän perjantaina 22.1 ; Informaatikko Marja-Leena Timperi
Tiedonhaku - Kirjaston erillinen Moodle-kurssi. Ennakkotehtävä on tehtävä ennen tiistain 26.1 luentoa.

Marja-Leena Timperin tiedonhaku-luento tiistaina 26.1 klo 18.15-19.45, Zoom.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Yksilötehtävä
Monitahoinen palveluliiketoiminta, kirjallinen lähdeaineistoon perustuva raportti.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Luennot
Harjoitukset

Oppimateriaalit

Saarijärvi, H & Puustinen, P. 2020. Strategiana asiakaskokemus. Miksi, mitä, miten? Docendo.
Muu lähdemateriaali ja opiskelijan itsenäinen tiedonhaku

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135h opiskelijan työtä
yhteinen kontaktiopetus 15h
itsenäinen työskentely yksin tai tiimin kanssa 120h

Siirry alkuun