Skip to main content

Marketing (3cr)

Code: 3H00EO63-3001

General information


Enrolment period
02.12.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Entrepreneurship (Proacademy)
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Tanja Verho
Course
3H00EO63

Objectives (course unit)

Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena

Content (course unit)

Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?

Prerequisites (course unit)

ei ole

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Location and time

Information can be found in the info channel of the group.

Exam schedules

There are no traditional exams, but skills need to be prooved according to the program schedule.

Assessment methods and criteria

Learning diary, active participation, essay and demonstrations.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Training sessions, lectures, literature, challenges, sparring, pitching, independent and team work; integrated with courses of sales and service design.

Learning materials

Literature tips can be found from coaches and other teampreneurs.

Student workload

3 cr = on average 81 hours of student's work

Content scheduling

Kirjallisuuteen tutustuminen: esseet

Mitä on palvelumuotoilu?

Välisparraukset

Ongelman rajaaminen ja asiakasymmärryksen kerääminen

Ideointi ja prototypointi, testaaminen asiakkaalla

Välisparraukset

Välipitsaukset

Markkinoinnin startti: mitä on markkinointi?

Markkinointisuunnitelma: ydinviesti, kanavat ja kohderyhmät

Loppupitsaukset toimeksiantajille (kehitysehdotukset ja arviointi)

Myynti

Completion alternatives

to be agreed beforehand with the coach

Practical training and working life cooperation

Content is connected with the actions of the team enterprise.

Further information

The course is integrated with the courses of sales and service design. It is needed to implement theory to practise in your own team enterprise.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole osoittanut osaamistaan opintojakson sisällön ja tavoitteiden määrittämällä tavalla.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Go back to top of page