Marketing (3cr)
Code: 3H00EO63-3001
General information
- Enrolment period
- 02.12.2019 - 31.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Entrepreneurship (Proacademy)
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
- Teachers
- Tanja Verho
- Course
- 3H00EO63
Objectives (course unit)
Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena
Content (course unit)
Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?
Prerequisites (course unit)
ei ole
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.
Location and time
Information can be found in the info channel of the group.
Exam schedules
There are no traditional exams, but skills need to be prooved according to the program schedule.
Assessment methods and criteria
Learning diary, active participation, essay and demonstrations.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Training sessions, lectures, literature, challenges, sparring, pitching, independent and team work; integrated with courses of sales and service design.
Learning materials
Literature tips can be found from coaches and other teampreneurs.
Student workload
3 cr = on average 81 hours of student's work
Content scheduling
Kirjallisuuteen tutustuminen: esseet
Mitä on palvelumuotoilu?
Välisparraukset
Ongelman rajaaminen ja asiakasymmärryksen kerääminen
Ideointi ja prototypointi, testaaminen asiakkaalla
Välisparraukset
Välipitsaukset
Markkinoinnin startti: mitä on markkinointi?
Markkinointisuunnitelma: ydinviesti, kanavat ja kohderyhmät
Loppupitsaukset toimeksiantajille (kehitysehdotukset ja arviointi)
Myynti
Completion alternatives
to be agreed beforehand with the coach
Practical training and working life cooperation
Content is connected with the actions of the team enterprise.
Further information
The course is integrated with the courses of sales and service design. It is needed to implement theory to practise in your own team enterprise.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole osoittanut osaamistaan opintojakson sisällön ja tavoitteiden määrittämällä tavalla.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.