Siirry suoraan sisältöön

Event management and marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: IM00BS03-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
27.11.2019 - 23.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2020 - 22.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media and Arts
Toimipiste
TAMK Mediapolis
Opetuskielet
englanti
Paikat
10 - 25
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Opettajat
Harri Karvinen
Vastuuhenkilö
Harri Karvinen
Ryhmät
19MEDIAART
Degree Programme in Media and Arts
Opintojakso
IM00BS03

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Students know how to produce events, happenings and festivals.

Sisältö (Opintojakso)

- Marketing;

- market segmentation,

- market research,

- consumer needs, behaviour, attitudes and motivation
- media planning
- Event Management
- Project planning
- location and venue
- media relations
- risk assessment
- health and safety
- hospitality and catering
- merchandising
- technical facilities
- staging and decoration
- ticket office

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

lectures, small groups tasks, assignment

Oppimateriaalit

SHONE/PARRY Successful Event Management

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands in the assignments. Assignments shows descent skills. Student attend at least 70% of classes. Student shows descents participation in classes.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands most of the assignments in time. Assignments shows good skills. Student attend at least 80% of classes. Student shows active participation in classes.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands all assignments in time. All the assignments shows exceptional skills. Student attend at least 90% of classes. Students shows very active participation in classes.

Siirry alkuun