Game Design (5op)
Toteutuksen tunnus: IM00CV77-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 30.05.2019 - 01.09.2019
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 01.08.2019 - 30.12.2019
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Laajuus
 - 5 op
 
- Virtuaaliosuus
 - 2 op
 
- TKI-osuus
 - 3 op
 
- Toteutustapa
 - Monimuoto-opetus
 
- Yksikkö
 - Tietojenkäsittely
 
- Toimipiste
 - TAMK Pääkampus
 - TAMK Mediapolis
 
- Opetuskielet
 - englanti
 
- Paikat
 - 10 - 30
 
- Koulutus
 - Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
 - Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
 
- Opettajat
 - Pasi Pekkanen
 - Gareth Noyce
 
- Vastuuhenkilö
 - Pasi Pekkanen
 
- Ryhmät
 - 
                        18TIKOGAME18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
 
- Opintojakso
 - IM00CV77
 
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Student is able to:
- design a simple board game with one unique mechanic
- identify and discuss a range of game mechanics in PC/Console games
- pitch a game concept
- take existing game and discuss changes to design for monetisation and publishing
                    
Sisältö (Opintojakso)
Game analysis, Game Design, Game mechanics, Game controls, Game monetisation, Pitching
                    
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
None
                    
Aika ja paikka
Workshop weeks, w38, w44, w50
                    
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Personal course activity: 50 %.
Assignments: 50 %
                    
Arviointiasteikko
0-5
                    
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Lectures, assignments,
                    
Oppimateriaalit
Tabula
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Workshop
                    
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Gareth Noyce, Triple Eh
                    
Kansainvälisyys
Game Designer and Producer Gareth Noyce from UK and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course. That is why the game ideas and concepts are written in English.
                    
Lisätiedot
Aimed for Game Academy students.
                    
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student can design a simple board game with one unique mechanic
Student is able to identify a basic game mechanics
                    
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student can identify and discuss a range of game mechanics in PC/Console games
                    
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student can pitch a game concept
Student can take existing game and discuss changes to design for monetisation and publishing