Grand Game Release (12op)
Toteutuksen tunnus: 4A00CZ33-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2019 - 27.09.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2019 - 01.03.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 6 - 12
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Toni Pippola
- Pasi Pekkanen
- Gareth Noyce
- Opintojakso
- 4A00CZ33
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Student is able to:
- Design, implement and test a game
- Projectwork within a team to control scope and complete a game project within the time frame
- Use a production management framework
- Deepen their insight and skills in game programming or game art design
- Building a final package for deployment and publish it
Sisältö (Opintojakso)
Game release, Scope, Teamwork, Game, Independent project work
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
*For programmers: 3D Games Programming
*For Artists: Basics of 3D Modelling
Aika ja paikka
Presentations: w38, w44 & w50
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Game Project & Presentations
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Credits can be scaled. 27h/cr.
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to identify what kind of toolset and skills is needed in game industry.
Student can describe key concepts of games.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to apply identify what kind of toolset and skills he needs become a game industry professional.
Student can demonstrate a clear understanding of how to create and populate an interesting game world for the player to explore with at least one working game mechanic.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to apply develop his toolset and skills to become as a professional game developer. and skills to complete a 3D game project within the time allotted
Student is able to work as a member of a game production team to control scope and complete a game project within the time allotted.