Brändinhallinta (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H-335-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 25.11.2019 - 06.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 01.06.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 15
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Kirsi Tanner
- Riitta Vihuri
- Opintojakso
- 3H-335
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija syventää markkinoinnin osaamista brändinhallinnan erityiskysymyksiin teorian opiskelun ja ryhmätyöskentelyn kautta.
Opiskelija
- selittää, millaisia asioita liittyy brändin rakentamiseen ja millaiset asiat auttavat tekemään brändistä vahvan ja erottuvan
- integroida markkinointiviestintäkeinot ja huomioida niitä kokonaisvaltaisesti
- hyödyntää sosiaalisen median ja mobiiliviestinnän tarjoamia mahdollisuuksia
- soveltaa brändäykseen liittyviä malleja, viitekehyksiä ja työkaluja.
Sisältö (Opintojakso)
Miten yritys voi rakentaa ja vahvistaa brändiä?
Miten integroidaan viestinnän eri tavoitteet ja keinot keskenään?
Miten voidaan hyödyntää sosiaalia medioita markkinointiviestinnässä?
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
2. opintovuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.