Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja kansainvälisyys (10 op)

Toteutuksen tunnus: 3H-313-3021

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 06.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 01.06.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tiina Wickman-Viitala
Pietro Albanese
Niina Syrjälä
Kirsi Tanner
Taina Matis
Arja Reinvall
Riitta Vihuri
Opintojakso
3H-313

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksolla tarkastellaan markkinointiviestinnän suunnittelua ja siihen liittyviä tekijöitä. Opiskelijat suunnittelevat markkinointiviestintäkampanjan. Opiskelijat perehtyvät asiakas- ja kohderyhmätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen. Opiskelijat syventyvät asiakkuuksien kehittämiseen workshopeissa. Kanssakäymistä eri kulttuuriin kuuluvien asiakkaiden kanssa harjoitellaan neuvotteluilla.

Opiskelija
- tunnistaa kuluttajan havaitsemisprosesseihin vaikuttavia tekijöitä
- osaa suunnitella markkinointiviestintäkampanjan kuluttajamarkkinoille
- osaa hankkia markkinatietoa sekä kotimaan että ulkomaan markkinoista
- osaa suunnitella asiakkuuden kehittämistoimia erilaisille organisaatioille
- osaa myyntineuvottelujen perustaidot myyntitilanteissa
- tunnistaa liiketoimintakulttuurien erityispiirteitä mm. Hofsteden mallin mukaisesti.

Sisältö (Opintojakso)

Miten laaditaan markkinointiviestintäkampanjan erilaisille kohderyhmille?
Mistä opiskelija löytää tietoa asiakkaista ja kohdemarkkinoista?
Miten yritys kehittää asiakkuuksien hallintaa?
Miten erilaiset business-kulttuurit vaikuttavat liikeneuvotteluihin?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

1. opintovuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.

Siirry alkuun