Palvelujen suunnittelu ja palveluliiketoimintamallit (7 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00CD54-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 26.11.2018 - 06.01.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2019 - 31.07.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 7 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Toimipiste
- TAMK Mänttä-Vilppula
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija tuntee palveluliiketoiminnan muodot ja jaottelun sekä palveluliiketoimintamallit.
Opiskelija osaa suunnitella palveluita ja käyttää apunaan palvelumuotoilua.
Sisältö (Opintojakso)
Palveluliiketoiminta
Palveluliiketoiminnan mallit
Palveluiden suunnittelu
Palvelukonseptit
Palveluprosessi
Resurssit
Palveluiden muotoilu
Tuotteistaminen
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Oppimistehtävät
Itsearviointi, vertaisarviointi, valmentajien arviointi.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opintojakson tavoitteita ei ole saavutettu, suorituksia puuttuu tai niitä ei ole tehty hyväksytysti.
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija saavuttaa opintojakson vaatimukset perustasolla. Opiskelija ymmärtää yrityksen perustoimintojen käsitteitä ja malleja sekä pystyy hahmottamaan niiden välisiä lainalaisuuksia.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa hyödyntää opintojakson sisältöä hyvällä tasolla. Opiskelija osaa määritellä yrityksen perustoimintoja sekä pystyy soveltamaan opittuja aihealueita käytännössä.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija on sisäistänyt oppimansa ja pystyy soveltamaan oppimaansa yritystoiminnan osa-alueilta kiitettävästi myös käytännössä.