Siirry suoraan sisältöön

Contemporary Perspectives to Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: TK00DH97-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.10.2017 - 09.11.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.11.2017 - 31.12.2017
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 15
Koulutus
Executive MBA in International Business Management
Opintojakso
TK00DH97

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Main objectives:
-Understanding key developments in marketing research and practise
-Adopting customer value as a key concept for understanding customers
-Using customer value propositions as tools for strategic positioning (competitive advantage) and operational management
-Unleashing the potential of new media and multi-channel marketing

Sisältö (Opintojakso)

The students learn about contemporary practices in marketing. The students will be able to identify recent developments in marketing research and practice. Mini-cases are used to define key concepts as well as to form basis for discussion for managerial implications.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Main objectives:
-Understanding key developments in marketing research and practice
-Adopting customer value as a key concept for understanding customers
-Using customer value propositions as tools for strategic positioning (competitive advantage) and operational management
-Unleashing the potential of new media and multi-channel marketing.

Siirry alkuun