Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu ja laatu (4op)

Toteutuksen tunnus: 5C00BK78-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2018 - 10.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Autotekniikka
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Ajoneuvotekniikan tutkinto-ohjelma, vuosina 2014-2018 aloittaneet
Vastuuhenkilö
Jarkko Peltonen
Opintojakso
5C00BK78

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija osaa palvella erilaisia asiakkaita myyntitilanteissa ja erityisesti myynnin ongelmatilanteissa.

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen ja hän osaa hyödyntää segmentointia sekä tuntee markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat, markkinointiviestinnän eri muodot ja osaa soveltaa markkinointiajattelua yrityksen päätöksenteossa.

Opiskelija tuntee AKL-laatuohjelman ja sen rakenteen, sekä osaa toimia sen vaatimalla tavalla toimihenkilönä eri autoalan tehtävissä.

Sisältö (Opintojakso)

Asiakaspalvelun perusteet, asiakaspalvelutilanteiden harjoitteluja. Myynnin ja markkinoinnin perusteet, tuotevastuu, laatujärjestelmä.

Lisätiedot

Kurssi on tarkoitettu korjaamotekniikan opiskelijoille

Siirry alkuun