Asiakaspalvelu ja laatu (4op)
Toteutuksen tunnus: 5C00BK78-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2018 - 10.09.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2018 - 31.12.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Autotekniikka
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Ajoneuvotekniikan tutkinto-ohjelma, vuosina 2014-2018 aloittaneet
- Vastuuhenkilö
- Jarkko Peltonen
- Opintojakso
- 5C00BK78
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija osaa palvella erilaisia asiakkaita myyntitilanteissa ja erityisesti myynnin ongelmatilanteissa.
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen ja hän osaa hyödyntää segmentointia sekä tuntee markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat, markkinointiviestinnän eri muodot ja osaa soveltaa markkinointiajattelua yrityksen päätöksenteossa.
Opiskelija tuntee AKL-laatuohjelman ja sen rakenteen, sekä osaa toimia sen vaatimalla tavalla toimihenkilönä eri autoalan tehtävissä.
Sisältö (Opintojakso)
Asiakaspalvelun perusteet, asiakaspalvelutilanteiden harjoitteluja. Myynnin ja markkinoinnin perusteet, tuotevastuu, laatujärjestelmä.
Lisätiedot
Kurssi on tarkoitettu korjaamotekniikan opiskelijoille