Siirry suoraan sisältöön

Yhdessä toimiminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: 8U00CO31-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2017 - 31.12.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2018 - 31.07.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Palveluliiketoiminnan johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tuula Niemi
Irja Pietilä
Vastuuhenkilö
Satu Kylmälä
Opintojakso
8U00CO31

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija osaa
- ottaa huomioon ammattialan vaatimukset vuorovaikutustilanteissa
- tunnistaa omat vahvuutensa ja heikkoutensa vuorovaikutustilanteissa
- hyödyntää yhdessä toimimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Sisältö (Opintojakso)

Mitä yhdessä toimiminen tarkoittaa?
Miksi yhdessä toimiminen on tärkeää?
Miten yhdessä toimimista voidaan kehittää?

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

-

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjallinen raportti kehittämisprojektista 60%
Harjoitukset 20%
Aktiivinen osallistuminen 20%

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

-luennot
-harjoitukset
-itsenäinen työskentely
-kehittämisprojektin toteuttaminen

Oppimateriaalit

Sovitaan opintojakson alussa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työmäärä 5 op eli 135h
Kontaktiopetus 20h
Itsenäinen opiskelu ja kirjalliset tehtävät 115h

Sisällön jaksotus

2.2.2018 12.30 - 16.00
23.2.2018 8.30 - 11.30
24.2.2018 8.30 - 14.00
23.3.2018 8.30 - 11.30

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

-

Kansainvälisyys

Mahdollisesti kehittämisprojektin kautta

Lisätietoja opiskelijoille

-

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija ei osaa ottaa huomioon ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa tunnistaa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija tunnistaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa jossain vuorovaikutustilanteessa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan.
Osaa hyödyntää jonkin verranyhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija ymmärtää ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää jonkin verran omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija osaa soveltaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää ja kehittää monipuolisesti yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Siirry alkuun