Cooperation (5 cr)
Code: 8U00CO31-3003
General information
- Enrolment period
- 02.12.2017 - 31.12.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2018 - 31.07.2018
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Hospitality Management
Objectives (course unit)
What does cooperation mean?
Why is cooperation important?
How can cooperation be developed?
Content (course unit)
Students
• take into consideration the demands of the professional field in interaction situations
• identify their own strengths and weaknesses in interaction situations
• understand the benefits of cooperation in service business management
Exam schedules
-
Evaluation methods and criteria
Kirjallinen raportti kehittämisprojektista 60%
Harjoitukset 20%
Aktiivinen osallistuminen 20%
Assessment scale
0-5
Teaching methods
-luennot
-harjoitukset
-itsenäinen työskentely
-kehittämisprojektin toteuttaminen
Learning materials
Sovitaan opintojakson alussa
Student workload
Opiskelijan työmäärä 5 op eli 135h
Kontaktiopetus 20h
Itsenäinen opiskelu ja kirjalliset tehtävät 115h
Content scheduling
2.2.2018 12.30 - 16.00
23.2.2018 8.30 - 11.30
24.2.2018 8.30 - 14.00
23.3.2018 8.30 - 11.30
Completion alternatives
-
Practical training and working life cooperation
-
International connections
Mahdollisesti kehittämisprojektin kautta
Further information
-
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei osaa ottaa huomioon ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa tunnistaa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija tunnistaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa jossain vuorovaikutustilanteessa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan.
Osaa hyödyntää jonkin verranyhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää jonkin verran omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa soveltaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää ja kehittää monipuolisesti yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa