Skip to main content

Cooperation (5 cr)

Code: 8U00CO31-3003

General information


Enrolment period
02.12.2017 - 31.12.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2018 - 31.07.2018
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Hospitality Management
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master's Degree Programme in Hospitality Management
Teachers
Tuula Niemi
Irja Pietilä
Person in charge
Satu Kylmälä
Course
8U00CO31

Objectives (course unit)

What does cooperation mean?
Why is cooperation important?
How can cooperation be developed?

Content (course unit)

Students
• take into consideration the demands of the professional field in interaction situations
• identify their own strengths and weaknesses in interaction situations
• understand the benefits of cooperation in service business management

Exam schedules

-

Evaluation methods and criteria

Kirjallinen raportti kehittämisprojektista 60%
Harjoitukset 20%
Aktiivinen osallistuminen 20%

Assessment scale

0-5

Teaching methods

-luennot
-harjoitukset
-itsenäinen työskentely
-kehittämisprojektin toteuttaminen

Learning materials

Sovitaan opintojakson alussa

Student workload

Opiskelijan työmäärä 5 op eli 135h
Kontaktiopetus 20h
Itsenäinen opiskelu ja kirjalliset tehtävät 115h

Content scheduling

2.2.2018 12.30 - 16.00
23.2.2018 8.30 - 11.30
24.2.2018 8.30 - 14.00
23.3.2018 8.30 - 11.30

Completion alternatives

-

Practical training and working life cooperation

-

International connections

Mahdollisesti kehittämisprojektin kautta

Further information

-

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei osaa ottaa huomioon ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa tunnistaa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija tunnistaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa jossain vuorovaikutustilanteessa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan.
Osaa hyödyntää jonkin verranyhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ymmärtää ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää jonkin verran omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa soveltaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää ja kehittää monipuolisesti yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa

Go back to top of page