Siirry suoraan sisältöön

Myynnin johtaminen ja asiakasyritysten liiketoiminnan kehittäminen (10op)

Toteutuksen tunnus: 1800DD26-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
27.11.2017 - 31.01.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2018 - 31.07.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
0 - 10
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kansainvälisen myynnin ja myynnin johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tiina Koskiranta
Pia Hautamäki
Vastuuhenkilö
Pia Hautamäki
Opintojakso
1800DD26

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelijat osaavat johtaa myyntiä moderneissa liiketoimintaympäristöissä, joissa asiakkaat odottavat arvon muodostumisen kokemuksia pitkäjänteiseltä yhteistyöltä. Opiskelijat myös tietävät, miten myyntiä ja sen tekemistä tulisi mitata asiakkaiden tarpeiden ollessa usein kompleksisia ja globaalilla tasolla. Oman lisänsä moderniin ja strategiseen myynnin johtamiseen tuo asiakkaiden ostopäätösprosessi, jossa päätöksiä tehdään yhä aikaisemmissa vaiheissa. Myynnin johtamista katsotaan useasta eri näkökulmasta mm. eri toimialoilta tulevien vierailijaluennoitsijoiden ja kirjallisuuden kautta. Opiskelijaa osaa johtaa ja kehittää strategisesta näkökulmasta myyntiä eri toimialoilla niiden erityispiirteet huomioiden. Yhtenä keskeisenä tavoitteena on myös oman roolin ja paikan löytäminen myyntiorganisaatiosta asiantuntijana, kehittäjänä tai johtajana. Opintojakso on ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opintojakso.

Sisältö (Opintojakso)

Myynnin johtaminen moderneissa liiketoimintaympäristöissä.
Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos ja sen vaikutukset myynnin johtamiseen.
Johtajuus osana onnistuvaa arvoa tuottavaa myyntiä.
Strategisen myynnin johtajan roolit ja muutosten läpivienti.

Siirry alkuun