Skip to main content

Myynnin johtaminen ja asiakasyritysten liiketoiminnan kehittäminen (10cr)

Code: 1800DD26-3001

General information


Enrolment period
27.11.2017 - 31.01.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2018 - 31.07.2018
Implementation has ended.
Credits
0 - 10
Virtual portion
5 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master's Degree Programme in International Sales and Sales Management
Teachers
Tiina Koskiranta
Pia Hautamäki
Person in charge
Pia Hautamäki
Course
1800DD26

Objectives (course unit)

Opiskelijat osaavat johtaa myyntiä moderneissa liiketoimintaympäristöissä, joissa asiakkaat odottavat arvon muodostumisen kokemuksia pitkäjänteiseltä yhteistyöltä. Opiskelijat myös tietävät, miten myyntiä ja sen tekemistä tulisi mitata asiakkaiden tarpeiden ollessa usein kompleksisia ja globaalilla tasolla. Oman lisänsä moderniin ja strategiseen myynnin johtamiseen tuo asiakkaiden ostopäätösprosessi, jossa päätöksiä tehdään yhä aikaisemmissa vaiheissa. Myynnin johtamista katsotaan useasta eri näkökulmasta mm. eri toimialoilta tulevien vierailijaluennoitsijoiden ja kirjallisuuden kautta. Opiskelijaa osaa johtaa ja kehittää strategisesta näkökulmasta myyntiä eri toimialoilla niiden erityispiirteet huomioiden. Yhtenä keskeisenä tavoitteena on myös oman roolin ja paikan löytäminen myyntiorganisaatiosta asiantuntijana, kehittäjänä tai johtajana. Opintojakso on ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opintojakso.

Content (course unit)

Myynnin johtaminen moderneissa liiketoimintaympäristöissä.
Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos ja sen vaikutukset myynnin johtamiseen.
Johtajuus osana onnistuvaa arvoa tuottavaa myyntiä.
Strategisen myynnin johtajan roolit ja muutosten läpivienti.

Go back to top of page