B2B arvomyynti (2op)
Toteutuksen tunnus: NN00CZ13-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.11.2016 - 22.01.2017
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.01.2017 - 21.02.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 0 - 2
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yrittäjyys (Proakatemia)
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 17 - 25
- Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Sami Lehto
- Opintojakso
- NN00CZ13
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Olisiko sinulla innostusta siirtyä myyntityöhön, mutta ei ehkä vielä osaamista?
Mitä asiakaskohtaamisissa sitten oikein tapahtuu?
Mitä se clousaaminen oikein on?
Tule mukaan B2B arvomyynnin opintojaksolle oppimaan, miten yrityksen palvelukokonaisuus myydään asiakaskohtaamissa, miten asiakkaan tarvetta kartoitetaan ja miten asiakasta autetaan onnistumaan myytävän palvelukokonaisuuden kautta paremmin. Opintojaksolla on aito casetehtävä ratkaistavana ja pääset oikeasti harjoittelemaan myyntiä käytännön harjoitteiden kautta yhdessä muiden opiskelijoiden ja kurssin valmentajan kanssa!
Aika ja paikka
Lähikerrat: tiistaisin klo 15.00 - 18.00
24.1. Orientaatio: Myynti & ostaminen 2020-luvulla, Arvomyynnin prosessi
31.1. Dell Boomi integraatiopalvelun koulutus
7.2. Case Boomi: Valmistautuminen asiakastapaamiselle
14.2. Case Boomi: asiakastapaamisen harjoittelu
21.2. Case Boomi: asiakastapaamisen harjoittelu & loppuyhteenveto
Kieli: suomi
Kurssi järjestetään Y-kampus Kaupissa.
Lisätiedot:
Sami Lehto, valmentaja
sami.lehto@tamk.fi
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Olisiko sinulla innostusta siirtyä myyntityöhön, mutta ei ehkä vielä osaamista? Mitä asiakaskohtaamisissa sitten oikein tapahtuu? Mitä se clousaaminen oikein on?
Tule mukaan B2B arvomyynnin opintojaksolle oppimaan, miten yrityksen palvelukokonaisuus myydään asiakaskohtaamissa, miten asiakkaan tarvetta kartoitetaan ja miten asiakasta autetaan onnistumaan myytävän palvelukokonaisuuden kautta paremmin. Opintojaksolla on aito casetehtävä ratkaistavana ja pääset oikeasti harjoittelemaan myyntiä käytännön harjoitteiden kautta yhdessä muiden opiskelijoiden ja kurssin valmentajan kanssa!
SISÄLTÖ:
* Myynnin & ostamisen muutos osana neljättä teollista vallankumousta
* Dell Boomi integraatiopalvelun koulutus
* Asiakastapaamiseen valmistautuminen
* Asiakkaan tilanteen ymmärtäminen & ongelman tunnistaminen
* Arvoa tuottavan ratkaisun esittäminen
* Asiakkaan kysymysten / vastaväitteiden käsittely
* Jatkotoimenpiteiden sopiminen
OSAAMISTAVOITTEET:
* opiskelija osaa asiakastapaamisen vaiheet
* opiskelija tunnistaa omat vahvuudet ja heikkoudet B2B myyntityössä
* opiskelija ymmärtää vuorovaikutuksen merkityksen myyntityössä
* opiskelija osaa viedä tapaamista eteenpäin kysymysten avulla
* opiskelija osaa asettua ostajan rooliin
* opiskelija ymmärtää asiakkaiden erilaisia tarpeita
* opiskelija osaa tarjota arvopohjaista ratkaisua asiakkaa
Lisätietoja opiskelijoille
Lisätiedot:
Sami Lehto, valmentaja
sami.lehto@tamk.fi
www.y-kampus.fi
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opintojaksosta saat suoritusmerkinnän arvioinnilla: hyväksytty/hylätty, ei tenttiä.