Skip to main content

B2B Value Selling (2cr)

Code: NN00CZ13-3001

General information


Enrolment period
14.11.2016 - 22.01.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
24.01.2017 - 21.02.2017
Implementation has ended.
Credits
0 - 2
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Entrepreneurship (Proacademy)
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
17 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Sami Lehto
Course
NN00CZ13

Objectives (course unit)

Olisiko sinulla innostusta siirtyä myyntityöhön, mutta ei ehkä vielä osaamista?
Mitä asiakaskohtaamisissa sitten oikein tapahtuu?
Mitä se clousaaminen oikein on?

Tule mukaan B2B arvomyynnin opintojaksolle oppimaan, miten yrityksen palvelukokonaisuus myydään asiakaskohtaamissa, miten asiakkaan tarvetta kartoitetaan ja miten asiakasta autetaan onnistumaan myytävän palvelukokonaisuuden kautta paremmin. Opintojaksolla on aito casetehtävä ratkaistavana ja pääset oikeasti harjoittelemaan myyntiä käytännön harjoitteiden kautta yhdessä muiden opiskelijoiden ja kurssin valmentajan kanssa!

Location and time

Lähikerrat: tiistaisin klo 15.00 - 18.00
24.1. Orientaatio: Myynti & ostaminen 2020-luvulla, Arvomyynnin prosessi
31.1. Dell Boomi integraatiopalvelun koulutus
7.2. Case Boomi: Valmistautuminen asiakastapaamiselle
14.2. Case Boomi: asiakastapaamisen harjoittelu
21.2. Case Boomi: asiakastapaamisen harjoittelu & loppuyhteenveto
Kieli: suomi
Kurssi järjestetään Y-kampus Kaupissa.
Lisätiedot:
Sami Lehto, valmentaja
sami.lehto@tamk.fi

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Olisiko sinulla innostusta siirtyä myyntityöhön, mutta ei ehkä vielä osaamista? Mitä asiakaskohtaamisissa sitten oikein tapahtuu? Mitä se clousaaminen oikein on?
Tule mukaan B2B arvomyynnin opintojaksolle oppimaan, miten yrityksen palvelukokonaisuus myydään asiakaskohtaamissa, miten asiakkaan tarvetta kartoitetaan ja miten asiakasta autetaan onnistumaan myytävän palvelukokonaisuuden kautta paremmin. Opintojaksolla on aito casetehtävä ratkaistavana ja pääset oikeasti harjoittelemaan myyntiä käytännön harjoitteiden kautta yhdessä muiden opiskelijoiden ja kurssin valmentajan kanssa!
SISÄLTÖ:
* Myynnin & ostamisen muutos osana neljättä teollista vallankumousta
* Dell Boomi integraatiopalvelun koulutus
* Asiakastapaamiseen valmistautuminen
* Asiakkaan tilanteen ymmärtäminen & ongelman tunnistaminen
* Arvoa tuottavan ratkaisun esittäminen
* Asiakkaan kysymysten / vastaväitteiden käsittely
* Jatkotoimenpiteiden sopiminen
OSAAMISTAVOITTEET:
* opiskelija osaa asiakastapaamisen vaiheet
* opiskelija tunnistaa omat vahvuudet ja heikkoudet B2B myyntityössä
* opiskelija ymmärtää vuorovaikutuksen merkityksen myyntityössä
* opiskelija osaa viedä tapaamista eteenpäin kysymysten avulla
* opiskelija osaa asettua ostajan rooliin
* opiskelija ymmärtää asiakkaiden erilaisia tarpeita
* opiskelija osaa tarjota arvopohjaista ratkaisua asiakkaa

Further information

Lisätiedot:
Sami Lehto, valmentaja
sami.lehto@tamk.fi
www.y-kampus.fi

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opintojaksosta saat suoritusmerkinnän arvioinnilla: hyväksytty/hylätty, ei tenttiä.

Go back to top of page