Game Programming 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: 4A00CW05-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2016 - 08.01.2017
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2017 - 31.07.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Sami Kojo
- Pasi Pekkanen
- Vastuuhenkilö
- Toni Pippola
- Pienryhmät
- Tampere3 (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
- Pienryhmät
- Tampere3
- Opintojakso
- 4A00CW05
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Learning goals for a good performance
Understanding of the Physics systems in game engines
Able to design and create AI and Behaviours in games
Learning goals for acceptable performance
Use of Physics System in a game engine
Use of uGUI
Creation of multi scene games with some level of persistent data
Sisältö (Opintojakso)
Student is able to:
Demonstrate understanding of the Physics systems in game engines
Demonstrate Understanding of AI and Behaviour in games
Demonstrate understanding of Computer Graphics
Demonstrate understanding Simulation