Ammatillinen kasvu (3 op)
Toteutuksen tunnus: 6M00BL49-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2016 - 05.09.2016
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.08.2016 - 28.04.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Metsätalous
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Metsätalouden tutkinto-ohjelma
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija:
- osaa käytännössä opastaa ja johtaa työryhmän työtä
- tietää mitä ammatillista osaamista eri organisaatioiden tarjoamissa työtehtävissä metsätalousinsinööriltä vaaditaan
-osaa analysoida omaa osaamistaan ja kasvuaan metsätoimihenkilöksi
-tuntee työelämän yleiset eettiset periaatteet ja oman alansa erityiset eettiset säännöt.
Sisältö (Opintojakso)
1. vuosikurssin opiskelijoiden opastaminen erilaisissa harjoituksissa, metsätalousinsinöörin toimenkuviin ja tehtäviin tutustuminen, oman osaamisen ja oppimisen arviointi, työelämän eettisiin periaatteisiin tutustuminen
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointina opintojaksolla käytetään itsearviointia, sanallista palautetta ja vertaisarviointia seuraavista asoposta: ryhmäkeskustelu projektityöskentelystä, harjoitteluseminaari, oppimispäiväkirja, ajankäyttöpäiväkirja ja siihen liittyvä kehittämissuunnitelma, oma oppimistyyli, oma ammattilaiseksi kehittyminen, ja osallistuminen keskusteluun työelämän pelisäännöistä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Alustukset ja ryhmäkeskustelut, itsenäiset tehtävät
Oppimateriaalit
Tabulassa
Sisällön jaksotus
Syyslkukaudella 2016 omien opiskelutaitojen, -käytäntöjen sekä projektiosaamiseen liittyvää sisältöä, sekä harjoitteluseminaarit ja harjoitteluinfo, kevätlukukaudella 2017 ammattilaiseksi kehittymiseen ja työelämän pelisääntöihin liittyvää sisältöä.
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää annettujen tehtävien tekemistä ja niissä kykyä oman opiskelutyylin-, käytäntöjen ja ammattilaiseksi kasvamisen arviointiin.