Konsultointitaidot (5op)
Toteutuksen tunnus: 3H00FO96-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 02.11.2021 - 31.12.2021
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 01.01.2022 - 31.05.2022
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Laajuus
 - 5 op
 
- Toteutustapa
 - Lähiopetus
 
- Toimipiste
 - TAMK Pääkampus
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikat
 - 0 - 35
 
- Koulutus
 - Liiketalouden tutkinto-ohjelma
 
- Ryhmät
 - 
                        AVOINAMKAvoin amk
 
- Opintojakso
 - 3H00FO96
 
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojaksossa opetellaan rakentamaan kokonaisvaltaisia ratkaisuehdotuksia eri organisaatioiden haasteisiin sekä esittämään ne ammattimaisesti ja vakuuttavasti.
Opiskelija osaa:
-	rakentaa kokonaisvaltaisia ratkaisuja asiakkaille
-	esittää ratkaisu asiantuntevasti ja ammattimaisesti
-	ymmärtää eettisen vaikuttavan viestinnän, luottamuksen rakentamisen ja vakuuttavan argumentoinnin merkityksen tässä kontekstissa
                    
Sisältö (Opintojakso)
MITÄ konsultointitaidot sisältävät ja missä niitä voi liike-elämässä hyödyntää?
MIKSI nämä taidot ovat olennaisia viestinnän alan ammattilaiselle?
MITEN rakentaa kokonaisvaltainen ratkaisuehdotus asiakkaan ongelmaan?
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija on ollut läsnä opintojakson lähikerroilla ja suorittanut vaadittavat tehtävät, mutta ratkaisuehdotusten ja esitysten rakentamiseen osallistuminen on ollut heikkoa tasoa.
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija on osallistunut ratkaisuehdotusten laadintaan ja sitä edeltävään analysointi- ja päätöksentekotyöhön. Ratkaisuehdotusten esittäminen on ammattimaisuudeltaan ja assertiivisuudeltaan hyvää keskitasoa.
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija on aktiivisesti osallistunut ratkaisuehdotusten laadintaan ja sitä edeltävään analysointi- ja päätöksentekotyöhön, sekä osoittanut kykyä luoda vaikuttavia argumentteja. Ratkaisuehdotusten esittäminen on ammattimaisuudeltaan ja assertiivisuudeltaan erinomaisella tasolla, ja hän kykenee rakentamaan luottamusta omalla viestinnällään itsensä ja asiakkaan välille.
                    
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)
Hylätty
Opiskelija ei ole tutustunut aiheeseen liittyvään lähdemateriaaliin eikä osoittanut osaamistaan opintojakson tavoitteiden osoittamalla tavalla.
                    
Arviointiasteikko
0-5