Siirry suoraan sisältöön

Sisäinen ja ulkoinen viestintä (5op)

Toteutuksen tunnus: 3H00FO94-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.07.2021 - 31.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 35
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Liiketalous Virtuaalihenkilö
Ryhmät
AVOINAMK
Avoin amk
Opintojakso
3H00FO94

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksossa opitaan hahmottamaan yrityksen strategian ja viestintäsuunnitelman välinen yhteys, laatimaan viestintäsuunnitelma sekä erottuva brändi-ilme.

Opiskelija osaa:
- toimia liiketoimintalähtöisesti ja kytkeä viestinnälliset toimenpiteet yrityksen strategiaan
- laatia kokonaisvaltaisen strategisen viestintäsuunnitelman
- rakentaa erottuvan brändi-ilmeen ydinviestin mukaiseksi erilaisia työkaluja tehokkaasti hyödyntäen

Sisältö (Opintojakso)

MITÄ organisaation sisäiseen ja ulkoiseen viestintään kuuluu?
MIKSI toimivan sisäisen ja ulkoisen viestinnän rakentaminen ja toteuttaminen on tärkeää?
MITEN toteuttaa toimivaa viestintää tarkoituksenmukaisesti ja tehokkaasti?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija on tutustunut sisäiseen ja ulkoiseen viestintään ja sen yleiseen merkitykseen. Hän osaa laatia joiltain osin yrityksen strategiaa tukevaa viestintäsuunnitelmaa ja brändi-ilmettä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija on perehtynyt sisäiseen ja ulkoiseen viestintään ja sen yleiseen merkitykseen. Hän ymmärtää yrityksen strategiaa tukevan viestintäsuunnitelman tarkoituksen ja osaa pääsääntöisesti laatia sellaisen ja sitä tukevan brändi-ilmeen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija on perehtynyt sisäiseen ja ulkoiseen viestintään ja sen merkitykseen yrityksen ja projektien johtamisessa. Hän on sisäistänyt yrityksen strategiaa tukevan viestintäsuunnitelman tarkoituksen ja osaa laatia nykyaikaisen ja tarkoituksenmukaisen viestintäsuunnitelman ja sitä erinomaisesti tukevan, erottuvan brändi-ilmeen.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)

Hylätty
Opiskelija ei ole tutustunut aiheeseen liittyvään lähdemateriaaliin eikä osoittanut osaamistaan opintojakson tavoitteiden osoittamalla tavalla.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun