Sisäinen ja ulkoinen viestintä (5cr)
Code: 3H00FO94-3001
General information
- Enrolment period
- 03.07.2021 - 31.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Liiketalous Virtuaalihenkilö
- Course
- 3H00FO94
Objectives (course unit)
Opintojaksossa opitaan hahmottamaan yrityksen strategian ja viestintäsuunnitelman välinen yhteys, laatimaan viestintäsuunnitelma sekä erottuva brändi-ilme.
Opiskelija osaa:
- toimia liiketoimintalähtöisesti ja kytkeä viestinnälliset toimenpiteet yrityksen strategiaan
- laatia kokonaisvaltaisen strategisen viestintäsuunnitelman
- rakentaa erottuvan brändi-ilmeen ydinviestin mukaiseksi erilaisia työkaluja tehokkaasti hyödyntäen
Content (course unit)
MITÄ organisaation sisäiseen ja ulkoiseen viestintään kuuluu?
MIKSI toimivan sisäisen ja ulkoisen viestinnän rakentaminen ja toteuttaminen on tärkeää?
MITEN toteuttaa toimivaa viestintää tarkoituksenmukaisesti ja tehokkaasti?
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Opiskelija on tutustunut sisäiseen ja ulkoiseen viestintään ja sen yleiseen merkitykseen. Hän osaa laatia joiltain osin yrityksen strategiaa tukevaa viestintäsuunnitelmaa ja brändi-ilmettä.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Opiskelija on perehtynyt sisäiseen ja ulkoiseen viestintään ja sen yleiseen merkitykseen. Hän ymmärtää yrityksen strategiaa tukevan viestintäsuunnitelman tarkoituksen ja osaa pääsääntöisesti laatia sellaisen ja sitä tukevan brändi-ilmeen.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Opiskelija on perehtynyt sisäiseen ja ulkoiseen viestintään ja sen merkitykseen yrityksen ja projektien johtamisessa. Hän on sisäistänyt yrityksen strategiaa tukevan viestintäsuunnitelman tarkoituksen ja osaa laatia nykyaikaisen ja tarkoituksenmukaisen viestintäsuunnitelman ja sitä erinomaisesti tukevan, erottuvan brändi-ilmeen.
Assessment criteria, pass/fail (course unit)
Hylätty
Opiskelija ei ole tutustunut aiheeseen liittyvään lähdemateriaaliin eikä osoittanut osaamistaan opintojakson tavoitteiden osoittamalla tavalla.
Assessment scale
0-5