Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuus markkinoinnin ytimessä (6op)

Toteutuksen tunnus: 3H00EA58-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
23.11.2020 - 04.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 10.06.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
6 op
Virtuaaliosuus
6 op
TKI-osuus
6 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tomi Leino
Vastuuhenkilö
Tomi Leino
Ryhmät
19ALIKOV
Liiketalous monimuoto, Virrat, 2019
Opintojakso
3H00EA58

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija tutustuu markkinointiin asiakasnäkökulmasta sekä markkinointitutkimuksien suunnitteluun ja toteutuksiin.

Opiskelija osaa
- toteuttaa asiakassuhdemarkkinointia
- tehdä markkinointitutkimuksen, laatia markkinointisuunnitelman ja markkinointikampanjan
- toteuttaa mystery shopping –tutkimuksen.

Sisältö (Opintojakso)

Mitä on asiakassuhdemarkkinointi?
Miten markkinointitutkimuksia tehdään?
Miten laaditaan markkinointisuunnitelma?
Miten toteutetaan mystery shopping -tutkimus?
Miten monikanavainen markkinointikampanja rakennetaan?
Mitä vaatimuksia kanavavalinnat aiheuttavat graafiselle viestinnälle?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät, tuntee viestintäkanavat ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnissa tarkoituksenmukaisesti. Opiskelija osaa soveltaa ja analysoida oppimaansa käytännön tilanteisiin. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella uusia ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Katso välilehti 'Opintojakson tiedot'.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Ryhmätyöt, presentaatiot, kirjallisuus

Oppimateriaalit

Moodlessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

6 x 27 h = 6 op

Sisällön jaksotus

Lähiopetus 18.3, 15,4 ja 20.5.2021. Ryhmäkohtaisia tapaamisia

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Sovitaan erikseen tapauskohtaisesti.

Siirry alkuun