Skip to main content

Customer-Oriented Marketing Planning (6cr)

Code: 3H00EA58-3001

General information


Enrolment period
23.11.2020 - 04.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 10.06.2021
Implementation has ended.
Credits
6 cr
Virtual portion
6 cr
RDI portion
6 cr
Mode of delivery
Online learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Tomi Leino
Person in charge
Tomi Leino
Course
3H00EA58

Objectives (course unit)

The student can execute customer related marketing. He/she knows the methods of marketing research and planning. The student can make small-scale marketing plans.

Content (course unit)

Customer related marketing
Research and planning of marketing
Marketing plan
Mystery shopping

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät, tuntee viestintäkanavat ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnissa tarkoituksenmukaisesti. Opiskelija osaa soveltaa ja analysoida oppimaansa käytännön tilanteisiin. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella uusia ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.

Location and time

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti.

Assessment methods and criteria

Katso välilehti 'Opintojakson tiedot'.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Ryhmätyöt, presentaatiot, kirjallisuus

Learning materials

Moodlessa.

Student workload

6 x 27 h = 6 op

Content scheduling

Lähiopetus 18.3, 15,4 ja 20.5.2021. Ryhmäkohtaisia tapaamisia

Completion alternatives

Sovitaan erikseen tapauskohtaisesti.

Go back to top of page