Customer-Oriented Marketing Planning (6cr)
Code: 3H00EA58-3001
General information
- Enrolment period
- 23.11.2020 - 04.01.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 10.06.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 6 cr
- Virtual portion
- 6 cr
- RDI portion
- 6 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
Objectives (course unit)
The student can execute customer related marketing. He/she knows the methods of marketing research and planning. The student can make small-scale marketing plans.
Content (course unit)
Customer related marketing
Research and planning of marketing
Marketing plan
Mystery shopping
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa asiakassuhdemarkkinointiin ja graafiseen viestintään liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät, tuntee viestintäkanavat ja osaa hyödyntää niitä markkinoinnissa tarkoituksenmukaisesti. Opiskelija osaa soveltaa ja analysoida oppimaansa käytännön tilanteisiin. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella uusia ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Location and time
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti.
Assessment methods and criteria
Katso välilehti 'Opintojakson tiedot'.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Ryhmätyöt, presentaatiot, kirjallisuus
Learning materials
Moodlessa.
Student workload
6 x 27 h = 6 op
Content scheduling
Lähiopetus 18.3, 15,4 ja 20.5.2021. Ryhmäkohtaisia tapaamisia
Completion alternatives
Sovitaan erikseen tapauskohtaisesti.