Siirry suoraan sisältöön

Tuloksellinen myyntityö ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CE28-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.06.2016 - 22.08.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.08.2016 - 16.12.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
TAMK Ikaalinen
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Maj-Lis Läykki
Hanna Saraketo
Maija Haaramo
Sami Lehto
Vastuuhenkilö
Hanna Saraketo
Pienryhmät
avoimen opiskelijoita voidaan ottaa suorittamaan koko modulia (Koko: 5 . Avoin AMK : 5.)
Pienryhmät
avoimen opiskelijoita voidaan ottaa suorittamaan koko modulia
Opintojakso
3H00CE28

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja kehittämiskohteet ja osaa toteuttaa näitä käytännössä. Hän vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentitaitojen näkökulmasta. Hän osaa selvittää asiakkaan tarpeet.

Opiskelija tuntee tuloksellisen myynnin työkalut ja tekniikat. Hän hallitsee myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon.

Opiskelija osaa asiakkaiden tunnistamisen, ryhmittelyn ja asiakassuhteen kehittämisen. Hän ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen myyntityössä ja osaa toimia ylittääkseen asiakkaiden odotukset, hoitaakseen reklamaatiot menestyksekkäästi ja hyödyntääkseen asiakkaan ostoprosessia (lisämyynti, keskittäminen jne.). Hän tietää, miten asiakkaasta voi saada suosittelijan ja kumppanin ja osaa hoitaa uusasiakashankinnan.

Sisältö (Opintojakso)

- hyvä asiakaspalvelu ja sen kehittäminen
- henkilökohtaiset vuorovaikutustaidot myyntityössä ja asiakaspalvelussa
- asiakkuus kokonaisuudessaan
- myynnin työkalut ja vaiheet käytännössä

Siirry alkuun