Skip to main content

Succesfull Sales Work and Customer Care (5 cr)

Code: 3H00CE28-3001

General information


Enrolment period
10.06.2016 - 22.08.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.08.2016 - 16.12.2016
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
TAMK Ikaalinen
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Maj-Lis Läykki
Hanna Saraketo
Maija Haaramo
Sami Lehto
Person in charge
Hanna Saraketo
Small groups
avoimen opiskelijoita voidaan ottaa suorittamaan koko modulia (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Small groups
avoimen opiskelijoita voidaan ottaa suorittamaan koko modulia
Course
3H00CE28

Objectives (course unit)

Opiskelija tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja kehittämiskohteet ja osaa toteuttaa näitä käytännössä. Hän vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentitaitojen näkökulmasta. Hän osaa selvittää asiakkaan tarpeet.

Opiskelija tuntee tuloksellisen myynnin työkalut ja tekniikat. Hän hallitsee myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon.

Opiskelija osaa asiakkaiden tunnistamisen, ryhmittelyn ja asiakassuhteen kehittämisen. Hän ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen myyntityössä ja osaa toimia ylittääkseen asiakkaiden odotukset, hoitaakseen reklamaatiot menestyksekkäästi ja hyödyntääkseen asiakkaan ostoprosessia (lisämyynti, keskittäminen jne.). Hän tietää, miten asiakkaasta voi saada suosittelijan ja kumppanin ja osaa hoitaa uusasiakashankinnan.

Content (course unit)

- hyvä asiakaspalvelu ja sen kehittäminen
- henkilökohtaiset vuorovaikutustaidot myyntityössä ja asiakaspalvelussa
- asiakkuus kokonaisuudessaan
- myynnin työkalut ja vaiheet käytännössä

Go back to top of page