Siirry suoraan sisältöön

Vieraanvaraisesti asiakkaalle (10 op)

Toteutuksen tunnus: 8T00BB19-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2015 - 29.02.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2016 - 31.05.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Palveluliiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettajat
Jaana Sahlsten
Taija Karhe
Vastuuhenkilö
Taija Karhe
Opintojakso
8T00BB19

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija osaa
- suunnitella ja toteuttaa palvelutilanteen erilaisille asiakkaille
- arvioida toteutunutta tuotelaadun, ravitsemuslaadun, myyntikatteen, raaka-ainehävikin, ajankäytön ja asiakaskokemuksen näkökulmasta
- käyttää koneita ja laitteita.

Sisältö (Opintojakso)

MITÄ ravitsemuslaatu tarkoittaa ruokapalveluissa?
MIKSI markkinointi ja henkilökohtainen myynti ovat tärkeitä palvelutilanteiden järjestämisessä?
MITEN taloudellisuutta voidaan mitata ja arvioida asiakasta unohtamatta?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Ala tutuksi, raaka-aineesta asiakkaan annokseksi sekä laatu ja turvallisuus esimiehen vastuulla opintojaksot suoritettu.

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

-luennot
-ryhmätehtävät
-verkkotyöskentely
-itsenäiset tehtävät
-case toteutus

Oppimateriaalit

-sovitaan kurssin alkaessa

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on suoriutunut palvelutilanteesta tyydyttävästi. Toteutus ei vastannut suunnitelmaa. Opiskelijan itsenäisessä työskentelyssä sekä ryhmän työskentelyssä ja suunnittelutaidoissa on ollut puutteita.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitelman mukaisesti ja perustellusti. Toteutus on ollut hyvää, joskaan se ei osoita erityistä innovatiivisuutta. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet hyvällä tasolla. Ryhmä toimii moitteettomasti ja osoittaa hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitellusti, perusteellisesti ja soveltaen opittuja taitoja. Palvelutilanne on toteutettu innovatiivisesti ja erityisen hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta osoittaen. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet erinomaisella tasolla. Ryhmä on toiminut kiitettävästi

Siirry alkuun