Siirry suoraan sisältöön

Orientoiva harjoittelu 1. (2 op)

Toteutuksen tunnus: K2111A3-11-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.11.2015 - 10.01.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2016 - 06.05.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sairaanhoitaja
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 26
Koulutus
Sairaanhoitajan tutkinto-ohjelma
Opettajat
Nina Kilkku
Taina Ojaniemi
Vastuuhenkilö
Taina Ojaniemi
Pienryhmät
ryhmä 1 (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
ryhmä 2 (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
Pienryhmät
ryhmä 1
ryhmä 2
Opintojakso
K2111A3-11

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Simulaatio-oppiminen orientoivan harjoittelun avulla ja taitokoe arvioidaan suoritettu/hylätty. Edellytetään läsnäoloa kaikissa harjoituksissa (4) ja taitokokeessa. Harjoitustehtävät liittyvät teoriaosioiden sisältöalueisiin.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Simulaatio-oppiminen 2 op, sisältäen taitokokeen.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Orientoiva harjoittelu 2 op: kokonaistuntimäärä on 54 tuntia, josta 24 tuntia orientoivaa harjoittelua jakautuen kummallekin teoriaosalle 2 orhaa, yhteensä 4 , taitokoe 6 tuntia ja itsenäinen työskentely 24 tuntia.

Lisätietoja opiskelijoille

Toteutussuunnitelma tarkentuu mahdollisesti keväällä- 16.

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija ei ole osallistunut kaikkiin harjoituksiin ja/tai osallistuminen simulaationa toteutettuissa harjoituksissa on ollut niukkaa. Opiskelijan toiminnasta harjoituksissa ei välity ammatin edellyttämä osaaminen perheiden kanssa työskentelyssä, lasten ja nuorten kanssa työskentelyssä, traumojen ja omien reaktioiden tunnistamisessa. Oman ammatillisen kasvun pohdinta jää niukaksi.

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hyväksytty:Opiskelija on osallistunut aktiivisesti orientoiviin harjoituksiin ja taitokokeeseen. Opiskelija osaa työskennellä ammatillisesti eri-ikäisten asiakkaiden ja heidän perheidensä kanssa. Opiskelija osaa tunnistaa traumoista johtuvat muutokset käytännössä. Simulaationa toteutetuissa harjoituksissa opiskelija on osoittanut osaavansa käyttää toiminnallisia harjoituksia mielenterveys- ja päihdehoitotyössä. Omaa työtä kriittisesti pohtiva ja reflektoiva työote näkyy opiskelijan toiminnassa.

Siirry alkuun