Skip to main content

Orientation to Clinical Training 1. (2 cr)

Code: K2111A3-11-3003

General information


Enrolment period
19.11.2015 - 10.01.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2016 - 06.05.2016
Implementation has ended.
Credits
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Nursing
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 26
Degree programmes
Degree Programme in Nursing and Health Care, Nursing
Teachers
Nina Kilkku
Taina Ojaniemi
Person in charge
Taina Ojaniemi
Small groups
ryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
ryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
ryhmä 1
ryhmä 2
Course
K2111A3-11

Assessment methods and criteria

Simulaatio-oppiminen orientoivan harjoittelun avulla ja taitokoe arvioidaan suoritettu/hylätty. Edellytetään läsnäoloa kaikissa harjoituksissa (4) ja taitokokeessa. Harjoitustehtävät liittyvät teoriaosioiden sisältöalueisiin.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Simulaatio-oppiminen 2 op, sisältäen taitokokeen.

Student workload

Orientoiva harjoittelu 2 op: kokonaistuntimäärä on 54 tuntia, josta 24 tuntia orientoivaa harjoittelua jakautuen kummallekin teoriaosalle 2 orhaa, yhteensä 4 , taitokoe 6 tuntia ja itsenäinen työskentely 24 tuntia.

Further information

Toteutussuunnitelma tarkentuu mahdollisesti keväällä- 16.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole osallistunut kaikkiin harjoituksiin ja/tai osallistuminen simulaationa toteutettuissa harjoituksissa on ollut niukkaa. Opiskelijan toiminnasta harjoituksissa ei välity ammatin edellyttämä osaaminen perheiden kanssa työskentelyssä, lasten ja nuorten kanssa työskentelyssä, traumojen ja omien reaktioiden tunnistamisessa. Oman ammatillisen kasvun pohdinta jää niukaksi.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hyväksytty:Opiskelija on osallistunut aktiivisesti orientoiviin harjoituksiin ja taitokokeeseen. Opiskelija osaa työskennellä ammatillisesti eri-ikäisten asiakkaiden ja heidän perheidensä kanssa. Opiskelija osaa tunnistaa traumoista johtuvat muutokset käytännössä. Simulaationa toteutetuissa harjoituksissa opiskelija on osoittanut osaavansa käyttää toiminnallisia harjoituksia mielenterveys- ja päihdehoitotyössä. Omaa työtä kriittisesti pohtiva ja reflektoiva työote näkyy opiskelijan toiminnassa.

Go back to top of page