Orientation to Clinical Training 1. (2 cr)
Code: K2111A3-11-3003
General information
- Enrolment period
- 19.11.2015 - 10.01.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2016 - 06.05.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Nursing
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 26
- Degree programmes
- Degree Programme in Nursing and Health Care, Nursing
- Teachers
- Nina Kilkku
- Taina Ojaniemi
- Person in charge
- Taina Ojaniemi
- Small groups
- ryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- ryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- ryhmä 1
- ryhmä 2
- Course
- K2111A3-11
Assessment methods and criteria
Simulaatio-oppiminen orientoivan harjoittelun avulla ja taitokoe arvioidaan suoritettu/hylätty. Edellytetään läsnäoloa kaikissa harjoituksissa (4) ja taitokokeessa. Harjoitustehtävät liittyvät teoriaosioiden sisältöalueisiin.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Simulaatio-oppiminen 2 op, sisältäen taitokokeen.
Student workload
Orientoiva harjoittelu 2 op: kokonaistuntimäärä on 54 tuntia, josta 24 tuntia orientoivaa harjoittelua jakautuen kummallekin teoriaosalle 2 orhaa, yhteensä 4 , taitokoe 6 tuntia ja itsenäinen työskentely 24 tuntia.
Further information
Toteutussuunnitelma tarkentuu mahdollisesti keväällä- 16.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole osallistunut kaikkiin harjoituksiin ja/tai osallistuminen simulaationa toteutettuissa harjoituksissa on ollut niukkaa. Opiskelijan toiminnasta harjoituksissa ei välity ammatin edellyttämä osaaminen perheiden kanssa työskentelyssä, lasten ja nuorten kanssa työskentelyssä, traumojen ja omien reaktioiden tunnistamisessa. Oman ammatillisen kasvun pohdinta jää niukaksi.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksytty:Opiskelija on osallistunut aktiivisesti orientoiviin harjoituksiin ja taitokokeeseen. Opiskelija osaa työskennellä ammatillisesti eri-ikäisten asiakkaiden ja heidän perheidensä kanssa. Opiskelija osaa tunnistaa traumoista johtuvat muutokset käytännössä. Simulaationa toteutetuissa harjoituksissa opiskelija on osoittanut osaavansa käyttää toiminnallisia harjoituksia mielenterveys- ja päihdehoitotyössä. Omaa työtä kriittisesti pohtiva ja reflektoiva työote näkyy opiskelijan toiminnassa.