2D Peligrafiikka ja peliohjelmointi (3op)
Toteutuksen tunnus: 4A00CN68-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 27.07.2015 - 06.09.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 18.10.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
lähiopetus|harjoitukset|harjoitustyöt|raportti/työselostus|päiväkirjatyöskentely (esim. oppimispäiväkirja, projektipäiväkirja)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op, yhteensä noin 80 tuntia. Lähiopetusta n. 36h. Viikkoharjoitukset, haasteet ja pelijulkaisun suunnittelutyö 44h.
Sisällön jaksotus
- Unity perusteet
- 2D esimerkkipeli
- projektinhallinta
- peliohjelmointi (C#)
- pelijulkaisun suunnittelu ja toteutus
Lisätietoja opiskelijoille
Lähiopetus:
Tiistaisin klo 9-15
Tila: C4-11b
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
- osallistuu lähiopetukseen
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
- osallistuu lähiopetukseen
- on aktiivinen tunneilla sekä haasteissa
- osallistuu pelijulkaisun suunnitteluun
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
- osallistuu lähiopetukseen
- on aktiivinen tunneilla sekä haasteissa
- osallistuu pelijulkaisun suunnitteluun
- osallistuu pelijulkaisun toteuttamiseen (grafiikka, koodi, tuottaminen)