Siirry suoraan sisältöön

2D Peligrafiikka ja peliohjelmointi (3op)

Toteutuksen tunnus: 4A00CN68-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
27.07.2015 - 06.09.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2015 - 18.10.2015
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
3 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Toni Pippola
Pasi Pekkanen
Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Pasi Pekkanen
Opintojakso
4A00CN68

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

lähiopetus|harjoitukset|harjoitustyöt|raportti/työselostus|päiväkirjatyöskentely (esim. oppimispäiväkirja, projektipäiväkirja)

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op, yhteensä noin 80 tuntia. Lähiopetusta n. 36h. Viikkoharjoitukset, haasteet ja pelijulkaisun suunnittelutyö 44h.

Sisällön jaksotus

- Unity perusteet
- 2D esimerkkipeli
- projektinhallinta
- peliohjelmointi (C#)
- pelijulkaisun suunnittelu ja toteutus

Lisätietoja opiskelijoille

Lähiopetus:
Tiistaisin klo 9-15
Tila: C4-11b

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

- osallistuu lähiopetukseen

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

- osallistuu lähiopetukseen
- on aktiivinen tunneilla sekä haasteissa
- osallistuu pelijulkaisun suunnitteluun

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

- osallistuu lähiopetukseen
- on aktiivinen tunneilla sekä haasteissa
- osallistuu pelijulkaisun suunnitteluun
- osallistuu pelijulkaisun toteuttamiseen (grafiikka, koodi, tuottaminen)

Siirry alkuun