2D Game Graphics and Game Programming (3cr)
Code: 4A00CN68-3001
General information
- Enrolment period
- 27.07.2015 - 06.09.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 18.10.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Information Systems
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Systems
Exam schedules
Ei tenttiä.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
lähiopetus|harjoitukset|harjoitustyöt|raportti/työselostus|päiväkirjatyöskentely (esim. oppimispäiväkirja, projektipäiväkirja)
Student workload
3 op, yhteensä noin 80 tuntia. Lähiopetusta n. 36h. Viikkoharjoitukset, haasteet ja pelijulkaisun suunnittelutyö 44h.
Content scheduling
- Unity perusteet
- 2D esimerkkipeli
- projektinhallinta
- peliohjelmointi (C#)
- pelijulkaisun suunnittelu ja toteutus
Further information
Lähiopetus:
Tiistaisin klo 9-15
Tila: C4-11b
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
- osallistuu lähiopetukseen
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
- osallistuu lähiopetukseen
- on aktiivinen tunneilla sekä haasteissa
- osallistuu pelijulkaisun suunnitteluun
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
- osallistuu lähiopetukseen
- on aktiivinen tunneilla sekä haasteissa
- osallistuu pelijulkaisun suunnitteluun
- osallistuu pelijulkaisun toteuttamiseen (grafiikka, koodi, tuottaminen)