3D-peligrafiikka ja animaatio (4 op)
Toteutuksen tunnus: 4-AGD8-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 27.07.2015 - 06.09.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutusohjelma, vuonna 2013 tai aiemmin aloittaneet
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa oman pelihahmon.
Opiskelija toteuttaa pelimoottorissa toimivan interaktiivisen hahmon.
Opiskelija osoittaa perehtyneisyyttä pelihahmon mallinnus- ja materiaalitekniikoihin.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa vertailla ja valita pelihahmon mallinustyökalun.
Opiskelja käyttää valittua mallinnustyökalua.
Opiskelija tietää 3D-hahmoanimaation perusteet.
Opiskelija toteuttaa animoidun hahmon pelimoottorissa.
Sisältö (Opintojakso)
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten mallinnetaan 3D-peligrafiikkaa?
Miten mallit teksturoidaan?
Miten liikutan hahmon raajoja?
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa oman pelihahmon.
Opiskelija toteuttaa pelimoottorissa toimivan interaktiivisen hahmon.
Opiskelija osoittaa perehtyneisyyttä pelihahmon mallinnus- ja materiaalitekniikoihin.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa vertailla ja valita pelihahmon mallinustyökalun.
Opiskelja käyttää valittua mallinnustyökalua.
Opiskelija tietää 3D-hahmoanimaation perusteet.
Opiskelija toteuttaa animoidun hahmon pelimoottorissa.
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
lähiopetus|harjoitukset|harjoitustyöt|raportti/työselostus|päiväkirjatyöskentely (esim. oppimispäiväkirja, projektipäiväkirja)
Lisätietoja opiskelijoille
Lähiopetus:
Maanantaisin klo 9-12
Tila: C4-11b