3D Game Graphics and Animation (4 cr)
Code: 4-AGD8-3003
General information
- Enrolment period
- 27.07.2015 - 06.09.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- Local portion
- 4 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Information Systems
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Systems, students who began in 2013 or earlier
Objectives (course unit)
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa oman pelihahmon.
Opiskelija toteuttaa pelimoottorissa toimivan interaktiivisen hahmon.
Opiskelija osoittaa perehtyneisyyttä pelihahmon mallinnus- ja materiaalitekniikoihin.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa vertailla ja valita pelihahmon mallinustyökalun.
Opiskelja käyttää valittua mallinnustyökalua.
Opiskelija tietää 3D-hahmoanimaation perusteet.
Opiskelija toteuttaa animoidun hahmon pelimoottorissa.
Content (course unit)
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten mallinnetaan 3D-peligrafiikkaa?
Miten mallit teksturoidaan?
Miten liikutan hahmon raajoja?
Evaluation methods and criteria
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa oman pelihahmon.
Opiskelija toteuttaa pelimoottorissa toimivan interaktiivisen hahmon.
Opiskelija osoittaa perehtyneisyyttä pelihahmon mallinnus- ja materiaalitekniikoihin.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa vertailla ja valita pelihahmon mallinustyökalun.
Opiskelja käyttää valittua mallinnustyökalua.
Opiskelija tietää 3D-hahmoanimaation perusteet.
Opiskelija toteuttaa animoidun hahmon pelimoottorissa.
Teaching methods
lähiopetus|harjoitukset|harjoitustyöt|raportti/työselostus|päiväkirjatyöskentely (esim. oppimispäiväkirja, projektipäiväkirja)
Further information
Lähiopetus:
Maanantaisin klo 9-12
Tila: C4-11b