Introduction to Video (3 op)
Toteutuksen tunnus: IM00BR50-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.07.2015 - 28.08.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.09.2015 - 20.10.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Media and Arts
- Toimipiste
- TAMK Mediapolis
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 5 - 25
- Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Student is able to shoot video material and to do non-linear video editing.
Student is able to collaborate in an international student team.
Sisältö (Opintojakso)
- Basics on video techniques
- Editing tools
- Sustainable development.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
the course does not include a test
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Attendance and the task create the basis for evaluation.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
contact teaching, problem based learning, tasks.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
The course includes lectures, contact teaching on editing software and group work. Lectures take up to 50% of the hours and the rest is group work.
Sisällön jaksotus
The course runs on Tuesday starting on 1.9.2015
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
If the student has the skills required for the tasks, student may showcase the AV-production he or she has done before, or create them independently.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
none
Kansainvälisyys
none
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Attendance is poor, student knows the basics of the topics to be learned and is capable of producing the tasks in group work.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Attendance has been frequent and all of the tasks has been delivered with satisfactory end results.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Attendance has been frequent and the quality of the tasks shows proofs of creative and professional attitude. Student shows excellent skills on tools.