Media English (2 cr)
Code: H814-10D-3003
General information
- Enrolment period
- 02.07.2015 - 23.10.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 08.10.2015 - 18.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- TAMK Mediapolis
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Media, students who began in 2013 or earlier
- Teachers
- Vuokko Penttilä
- Course
- H814-10D
Content (course unit)
Type of course
Compulsory
Level of course
Professional studies
Objective of course
Students
-can work in English, orally and in writing, in the work environments of their own professional field
-can communicate professional matters eg through essays and oral presentations
-can use English manuals, guides and operating manuals
-can use English on-line material
-can network internationally
-know how to negotiate in English with international partners
-understand English contract texts
-know how to keep themselves up-to-date as far as music business trends are concerned
-know how to search for information on their own field from diverse sources and understand and interpret it
- Competence level B2-C1 (CEF)
Course contents
The key language material and communicating situations of their own field in meaningful contexts.
Teaching methods
Experiential and cooperative contact teaching aiming at authentic language use situations, and independent work.
Assessment methods
Active participation in planning their own learning and work forms of the course, written and oral assignments and self-evaluation. Examination and/or a language portfolio compiled during the course.
Prerequisites
None
Required/recommended reading
Agreed at the beginning of the course.
Name of lecturer(s)
Vuokko Penttilä
Year of study
fourth year
Semester/Period
Autumn/1st and 2nd
Language of instruction
Finnish and English
Assessment methods and criteria
aktiivinen osallistuminen kurssilla työskentelyyn
kurssin aikana suoritettavat kirjalliset ja suulliset yksilö-, pari- ja ryhmätehtävät
Assessment scale
0-5
Teaching methods
pari- ja ryhmäkeskustelut, presentaatiot
Learning materials
Pääosin Tabulassa
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
* ei ole suorittanut kurssiin kuuluvia suullisia ja/tai kirjallisia tehtäviä
* ei osallistu riittävästi ja motivoituneesti tuntityöskentelyyn
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija:
• analysoi musiikkituotantoja ja esittää analysoinnin tulokset visuaalisesti ja sanallisesti ymmärrettävällä englannin kielellä
• selviytyy yksinkertaisista keskustelutilanteista
• reagoi yleensä jollakin tavalla keskustelukumppanin sanomisiin
• tiedostaa jossain määrin erityyppisten tekstien asettamat vaatimukset tyylille
• kirjoittaa ohjeiden mukaisesti alaan liittyviä raportteja ja muistioita ymmärrettävästi
• ymmärtää pääasiat normaalitempoisesta puheesta tutussa asiayhteydessä, kun viesti toistetaan tarvittaessa
• ääntää useimmiten ymmärrettävästi
• löytää etsimänsä tiedon teksteistä, jotka käsittelevät tuttuja aiheita
• käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy
• käyttää yksinkertaisia kieliopin perusrakenteita
• käyttää helpoimmin saatavilla olevia apuvälineitä kuten ilmaiset sanakirjat
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija:
• analysoi erilaisia musiikkituotantoja ja esittää analysoinnin tulokset visuaalisesti ja sanallisesti hyvällä englannin kielellä
• keskustelee alaansa liittyvistä aiheista melko sujuvasti
• reagoi keskustelukumppaninsa sanomisiin pääosin asianmukaisesti
• viestii useimmiten tilanteen edellyttämällä tyylillä
• kirjoittaa alaan liittyviä raportteja ja muistioita pääosin oikein
• kirjoittaa melko sujuvasti ja selkeästi
• ymmärtää eri korostuksilla puhuvia ihmisiä, kun aihe on tuttu
• ääntää melko luontevasti ja selkeästi
• ymmärtää lukemansa tekstin pääasiat ja useimmat yksityiskohdat
• osaa tarvittaessa ilmaista asian toisin sanoin
• ymmärtää ja käyttää alan sanastoa melko täsmällisesti
• osaa käyttää apuna eri lähteitä ja sanakirjoja
• käyttää rakenteita pääosin oikein ja korjaa itse kielenkäytön virheitä jos ne ovat johtaneet väärinkäsityksiin
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
• analysoi erilaisia musiikkituotantoja ja esittää analysoinnin tulokset visuaalisesti ja sanallisesti sujuvalla englannin kielellä
• keskustelee sujuvasti ammattialaansa liittyvistä aiheista
• reagoi nopeasti ja asianmukaisesti keskustelukumppanin sanomisiin
• viestii tilanteen edellyttämällä tyylillä
• kirjoittaa alaan liittyviä raportteja ja muistioita ammattimaisesti
• kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti lähes ilman kielivirheitä
• ääntää luontevasti ja selkeästi
• ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat vaativastakin ammatillisesta tekstistä ja pystyy soveltamaan lukemaansa
• selittää toisin sanoin ja korvaa sanaston puutteet huomaamattomasti
• ymmärtää ja käyttää taitavasti ja täsmällisesti alan sanastoa sekä oman erikoisalansa termistöä
• löytää yleensä erilaisia lähteitä käyttämällä asianmukaiset termit
• käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi