Structural Poverty and Social Problems in a Changing Society (3 cr)
Code: 7S-43-3001
General information
- Enrolment period
- 05.06.2014 - 30.09.2014
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2014 - 19.12.2014
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Social Services
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services, students who began in 2013 or earlier
- Teachers
- Teija Eskola
- Course
- 7S-43
Objectives (course unit)
- Students
- can analyse structures and processes which create inequality and structural poverty at regional, national and international level
- know sustainable development concepts and their meaning
- can apply sustainable development in their work and develop related education
Content (course unit)
Contents:
- global social work, sustainable development
- current social research and discussion
Exam schedules
Oppimistehtävän palautus 14.11.14 mennessä opettajalle. Tämän jälkeen toteutus on päättynyt.
Assessment methods and criteria
Arviointi oerustuu opintojakson oppimistehtävän arviointiin. Arvioidaan numeraalisesti 0-5: arviointiin vaikuttaa kirjallisuuden jäsentynyt esittäminen suhteessa opintojakson tavoitteisiin ja omaan näkökulmaan sekä viitteiden käyttö
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Opintojakson aloitus ja info 5.9.14 klo 11-12.
Learning materials
Ilmoitetaan opintojakson alussa opiskelumateriaali.
Student workload
3 op = 81h oppimistehtävä
Completion alternatives
-
Further information
Opintojakson ilmoittautumisaika on 30.9.14 asti. Toteutus päättyy ilmoitettuun oppimistehtävän palautukseen 14.11.14.
Lisätietoja opintojaksosta opettajalta sähköpostitse.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Oppimistehtävää ei ole palautettu määräajassa.
Oppimistehtävä ei perustu annettuun materiaaliin tai aihe on käsitelty suppeasti. Kirjallisen työn ohjeiden noudattaminen puuttuu, mm. viitteet.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Oppimistehtävä on jokseenkin ohjeiden mukainen mutta aihetta on käsitelty pintapuolisesti kapeaa perehtyneisyyttä osoittaen.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Oppimistehtävä on ohjeiden mukainen. Esitys on selkeä, jäsentynyt kokonaisuus. Opiskelija osoittaa hyvää kirjalliseen materiaaliin perehtyneisyyttä ja on valinnut kirjoitukseen näkökulman, jossa on monipuolista opintojakson sisältöjen tarkastelua ja perusteluja.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
ks. em. lisäksi erinomainen, analyyttinen aiheen tarkastelu kirjallisuuteen perustuen ja omien näkökulmien perustelut