Skip to main content

Structural Poverty and Social Problems in a Changing Society (3 cr)

Code: 7S-43-3001

General information


Enrolment period
05.06.2014 - 30.09.2014
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2014 - 19.12.2014
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Social Services
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Social Services, students who began in 2013 or earlier
Teachers
Teija Eskola
Course
7S-43

Objectives (course unit)

- Students
- can analyse structures and processes which create inequality and structural poverty at regional, national and international level
- know sustainable development concepts and their meaning
- can apply sustainable development in their work and develop related education

Content (course unit)

Contents:
- global social work, sustainable development
- current social research and discussion

Exam schedules

Oppimistehtävän palautus 14.11.14 mennessä opettajalle. Tämän jälkeen toteutus on päättynyt.

Assessment methods and criteria

Arviointi oerustuu opintojakson oppimistehtävän arviointiin. Arvioidaan numeraalisesti 0-5: arviointiin vaikuttaa kirjallisuuden jäsentynyt esittäminen suhteessa opintojakson tavoitteisiin ja omaan näkökulmaan sekä viitteiden käyttö

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Opintojakson aloitus ja info 5.9.14 klo 11-12.

Learning materials

Ilmoitetaan opintojakson alussa opiskelumateriaali.

Student workload

3 op = 81h oppimistehtävä

Completion alternatives

-

Further information

Opintojakson ilmoittautumisaika on 30.9.14 asti. Toteutus päättyy ilmoitettuun oppimistehtävän palautukseen 14.11.14.
Lisätietoja opintojaksosta opettajalta sähköpostitse.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Oppimistehtävää ei ole palautettu määräajassa.
Oppimistehtävä ei perustu annettuun materiaaliin tai aihe on käsitelty suppeasti. Kirjallisen työn ohjeiden noudattaminen puuttuu, mm. viitteet.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Oppimistehtävä on jokseenkin ohjeiden mukainen mutta aihetta on käsitelty pintapuolisesti kapeaa perehtyneisyyttä osoittaen.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Oppimistehtävä on ohjeiden mukainen. Esitys on selkeä, jäsentynyt kokonaisuus. Opiskelija osoittaa hyvää kirjalliseen materiaaliin perehtyneisyyttä ja on valinnut kirjoitukseen näkökulman, jossa on monipuolista opintojakson sisältöjen tarkastelua ja perusteluja.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

ks. em. lisäksi erinomainen, analyyttinen aiheen tarkastelu kirjallisuuteen perustuen ja omien näkökulmien perustelut

Go back to top of page