Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus ja kaupallistaminenLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: TA00GB91

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa tarkastella tapahtumaa tapahtumakävijän ja kaupallisuuden näkökulmasta ja kehittää tapahtumaa.

Opiskelija osaa kerätä tietoa ja palautetta tapahtumakävijöiltä sekä hyödyntää kertynyttä materiaalia tapahtuman ja sen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa.

Opiskelija osaa kuvata tapahtumakävijän kokemuksen tapahtuman eri vaiheissa ja määritellä tapahtumalle palvelulupauksen.

Opiskelija osaa luoda kiinnostavia sisältöjä markkinointiin ja viestintään ja siten parantaa tapahtuman houkuttelevuutta.

Sisältö

Toteutus sisältää inspiraatioluentoja, case-esimerkkejä sekä ryhmä- ja yksilötehtäviä omaan tuotantoon tai tapahtumaprojektiin liittyen. Sisältö tukee tapahtumatuotannon kehittämistä kolmesta näkökulmasta: tapahtumakävijän ymmärrys ja empatia, kävijäkokemuksen kehittäminen sekä markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:

Opiskelija osoittaa kirjallisesti tai näyttökokeessa
*osaavansa tarkastella tapahtumaa tapahtumakävijän ja kaupallisuuden näkökulmasta ja kehittää perustasolla tapahtumaa.
*osaavansa kerätä tietoa ja palautetta tapahtumakävijöiltä sekä perustasolla hyödyntää kertynyttä materiaalia tapahtuman ja sen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa.
*osaavansa keskeisin osin kuvata tapahtumakävijän kokemuksen tapahtuman eri vaiheissa ja määritellä tapahtumalle palvelulupauksen.
*osaavansa perustasolla luoda sisältöjä markkinointiin ja viestintään ja siten parantaa tapahtuman houkuttelevuutta.

Hylätty:
Opiskelija ei kykene osoittamaan kaikkia hyväksytyn suorituksen edellyttämiä osaamisia.

Lisätiedot

Kurssin sisältö on niin laaja, että kurssin aihealueita on suunniteltu syvennettävän käytännön harjoitteluissa.

Siirry alkuun