Tuottajan työkalutLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 2E00EW68
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet esituotannosta jälkituotantoon projektinhallinnan näkökulmasta. Opiskelija osaa käyttää projektin ja työryhmän viestinnässä viestintätyökaluja tarkoituksenmukaisesti. Hän ymmärtää markkinoinnin perusteet osana tuotantoprosessia. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit ja osaa hankkia niistä lisätietoa.
Sisältö
Projektinhallinta, resurssointi ja tuotannon suunnittelu. Alaan liittyvä lainsäädäntö, tekijänoikeudet ja sopimukset. Markkinointi ja tiedotus.
Esitietovaatimukset
Media-alan tutkinto-ohjelman ensimmäisen vuoden opinnot.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on mukana opetuksessa ja tekee annetut tehtävät tyydyttävästi ja ilman merkittäviä aikatauluongelmia. Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet annettujen ohjeiden mukaisesti. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin perusteet. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit pääpiirteissään ja osaa hankkia lisätietoa ohjatusti.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osallistuu opetukseen ja tekee annetut tehtävät ohjeiden mukaisesti ja aikataulussa.
Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet esituotannosta jälkituotantoon projektinhallinnan näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin perusteet osana tuotantoprosessia. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit ja osaa hankkia niistä lisätietoa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa annetut tehtävät erinomaisesti ja aikataulussa.- Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet esituotannosta jälkituotantoon projektinhallinnan näkökulmasta tietoa soveltaen. Opiskelija viestii sujuvasti ja perustellusti tarkoituksenmukaisia viestintätyökaluja monipuolisesti hyödyntäen. Hän ymmärtää markkinoinnin perusteet osana tuotantoprosessia. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit ja osaa hankkia niistä lisätietoa omatoimisesti ja lähdekriittisesti.