Producer’s ToolkitLaajuus (5 cr)
Course unit code: 2E00EW68
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objectives
Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet esituotannosta jälkituotantoon projektinhallinnan näkökulmasta. Opiskelija osaa käyttää projektin ja työryhmän viestinnässä viestintätyökaluja tarkoituksenmukaisesti. Hän ymmärtää markkinoinnin perusteet osana tuotantoprosessia. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit ja osaa hankkia niistä lisätietoa.
Content
Projektinhallinta, resurssointi ja tuotannon suunnittelu. Alaan liittyvä lainsäädäntö, tekijänoikeudet ja sopimukset. Markkinointi ja tiedotus.
Prerequisites
Media-alan tutkinto-ohjelman ensimmäisen vuoden opinnot.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on mukana opetuksessa ja tekee annetut tehtävät tyydyttävästi ja ilman merkittäviä aikatauluongelmia. Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet annettujen ohjeiden mukaisesti. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin perusteet. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit pääpiirteissään ja osaa hankkia lisätietoa ohjatusti.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija osallistuu opetukseen ja tekee annetut tehtävät ohjeiden mukaisesti ja aikataulussa.
Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet esituotannosta jälkituotantoon projektinhallinnan näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin perusteet osana tuotantoprosessia. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit ja osaa hankkia niistä lisätietoa.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa annetut tehtävät erinomaisesti ja aikataulussa.- Opiskelija osaa suunnitella ja resursoida av-alan tuotannon työvaiheet esituotannosta jälkituotantoon projektinhallinnan näkökulmasta tietoa soveltaen. Opiskelija viestii sujuvasti ja perustellusti tarkoituksenmukaisia viestintätyökaluja monipuolisesti hyödyntäen. Hän ymmärtää markkinoinnin perusteet osana tuotantoprosessia. Opiskelija tuntee alaan liittyvän lainsäädännön perusteet ja keskeiset sopimusmallit ja osaa hankkia niistä lisätietoa omatoimisesti ja lähdekriittisesti.