Siirry suoraan sisältöön

AsiakkuudenhallintaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3Y00CF21

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee ja ymmärtää
- palvelujen asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan periaatteet ja tavoitteet.

Opiskelija osaa
- kehittää asiakkuudenhallintaan liittyviä prosesseja ja analysoida niihin liittyviä tietojärjestelmätarpeita.

Sisältö

Asiakkuudenhallinnan käsite, asiakkuuksien johtaminen, asiakkuuksien johtamisen työkaluja, asiakkuudenhallintaan liittyvä omalle organisaatiolle laadittava kehittämistehtävä (esim. prosessikuvausten laatiminen).

Lisätiedot

Opintojaksolle voi hakeutua opiskelemaan myös muista TAMKin YAMK-koulutuksista.

Siirry alkuun