Digitaalisten kanavien asiakashankintaLaajuus (5 op)
Tunnus: NY00EK75
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa
Sisältö
Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä
Ilmoittautumisaika
27.05.2024 - 22.08.2024
Ajoitus
04.09.2024 - 15.11.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Opettaja
- Mari Stenvall
Vastuuhenkilö
Mari Stenvall
Ryhmät
-
24YAMKYlempi AMK, yhteiset opinnot
Tavoitteet (OJ)
• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa
Sisältö (OJ)
Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä
Aika ja paikka
Aikataulutettu opetus tulee olla parillisilla viikoilla, to-pe-la päivillä.
4.09. 15.15 - 16 Etäluento
2.10. 13.15 - 16 Lähiopetus
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei erilliä tenttejä vaan arvosana muodostuu suoritusperusteisesti.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Kurssi suoritetaan verkossa. Kurssilla on kaksi lähi/etäopetuspäivää, jotka ilmoitetaan kurssin alussa.
4.09. 15.15 - 16 Etäluento
2.10. 13.15 - 16 Lähiopetus
Oppimateriaalit
Tarvittava materiaali moodlessa.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.08.2023
Ajoitus
31.08.2023 - 14.10.2023
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Yrittäjyyden ylempi tutkinto-ohjelma
- Kliinisen asiantuntijan ylempi tutkinto-ohjelma
- Väyläopinnot toisen asteen yhteistyöoppilaitosten opiskelijoille
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala)
- Degree Programme in Media, students who began in 2013 or earlier
- Kansainvälisen myynnin ja myynnin johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
- Mediatuottamisen ylempi tutkinto-ohjelma
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Moderni johdon assistentti
- Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus
- Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Digitaalinen talousohjaus -erikoistumiskoulutus
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (liiketalouden ala)
Opettaja
- Mari Stenvall
Ryhmät
-
23YAMKYlempi amk, yhteiset opinnot
Tavoitteet (OJ)
• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa
Sisältö (OJ)
Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
aloitusluento 31.8.2023 klo 16-18 ETÄ
asiantuntijaluento 6.10.2023 klo 14-16 ETÄ
Muutoin työskentely verkossa ilman aikataulutettuja etä/lähitapaamisia.