Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisten kanavien asiakashankintaLaajuus (5 op)

Tunnus: NY00EK75

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa

Sisältö

Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Ilmoittautumisaika

27.05.2024 - 22.08.2024

Ajoitus

04.09.2024 - 15.11.2024

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Verkossa tapahtuva opiskelu

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Opettaja
  • Mari Stenvall
Vastuuhenkilö

Mari Stenvall

Ryhmät
  • 24YAMK
    Ylempi AMK, yhteiset opinnot

Tavoitteet (OJ)

• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa

Sisältö (OJ)

Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Aika ja paikka

Aikataulutettu opetus tulee olla parillisilla viikoilla, to-pe-la päivillä.
4.09. 15.15 - 16 Etäluento
2.10. 13.15 - 16 Lähiopetus

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei erilliä tenttejä vaan arvosana muodostuu suoritusperusteisesti.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Kurssi suoritetaan verkossa. Kurssilla on kaksi lähi/etäopetuspäivää, jotka ilmoitetaan kurssin alussa.

4.09. 15.15 - 16 Etäluento
2.10. 13.15 - 16 Lähiopetus

Oppimateriaalit

Tarvittava materiaali moodlessa.

Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.08.2023

Ajoitus

31.08.2023 - 14.10.2023

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Verkossa tapahtuva opiskelu

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Yrittäjyyden ylempi tutkinto-ohjelma
  • Kliinisen asiantuntijan ylempi tutkinto-ohjelma
  • Väyläopinnot toisen asteen yhteistyöoppilaitosten opiskelijoille
  • Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala)
  • Degree Programme in Media, students who began in 2013 or earlier
  • Kansainvälisen myynnin ja myynnin johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
  • Mediatuottamisen ylempi tutkinto-ohjelma
  • Avoin ammattikorkeakoulu
  • Moderni johdon assistentti
  • Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus
  • Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
  • Liiketalouden tutkinto-ohjelma
  • Digitaalinen talousohjaus -erikoistumiskoulutus
  • Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (liiketalouden ala)
Opettaja
  • Mari Stenvall
Ryhmät
  • 23YAMK
    Ylempi amk, yhteiset opinnot

Tavoitteet (OJ)

• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa

Sisältö (OJ)

Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

aloitusluento 31.8.2023 klo 16-18 ETÄ
asiantuntijaluento 6.10.2023 klo 14-16 ETÄ

Muutoin työskentely verkossa ilman aikataulutettuja etä/lähitapaamisia.