Skip to main content

Leading Sales and Developing the Business of Customers (0 - 10cr)

Course unit code: 1800DD26

General information


Credits
0 - 10 cr

Objectives

Opiskelijat osaavat johtaa myyntiä moderneissa liiketoimintaympäristöissä, joissa asiakkaat odottavat arvon muodostumisen kokemuksia pitkäjänteiseltä yhteistyöltä. Opiskelijat myös tietävät, miten myyntiä ja sen tekemistä tulisi mitata asiakkaiden tarpeiden ollessa usein kompleksisia ja globaalilla tasolla. Oman lisänsä moderniin ja strategiseen myynnin johtamiseen tuo asiakkaiden ostopäätösprosessi, jossa päätöksiä tehdään yhä aikaisemmissa vaiheissa. Myynnin johtamista katsotaan useasta eri näkökulmasta mm. eri toimialoilta tulevien vierailijaluennoitsijoiden ja kirjallisuuden kautta. Opiskelijaa osaa johtaa ja kehittää strategisesta näkökulmasta myyntiä eri toimialoilla niiden erityispiirteet huomioiden. Yhtenä keskeisenä tavoitteena on myös oman roolin ja paikan löytäminen myyntiorganisaatiosta asiantuntijana, kehittäjänä tai johtajana. Opintojakso on ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opintojakso.

Content

Myynnin johtaminen moderneissa liiketoimintaympäristöissä.
Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos ja sen vaikutukset myynnin johtamiseen.
Johtajuus osana onnistuvaa arvoa tuottavaa myyntiä.
Strategisen myynnin johtajan roolit ja muutosten läpivienti.

Materials

Valitaan valmentajien tekemän kirjalistan pohjalta.

Go back to top of page