Siirry suoraan sisältöön

Ilmaisun monet muodot varhaiskasvatuksessaLaajuus (3 op)

Tunnus: 7S00EL56

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

-

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 24.01.2025

Ajoitus

24.01.2025 - 25.05.2025

Laajuus

3 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sosionomi

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö

Hanna-Kaisa Korpikoski

Ryhmät
  • 23SO
    Sosionomin tutkinto-ohjelma päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Aika ja paikka

Katso sisällön jaksotus.
Aloitus 24.1.2025 Klo 12:30.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Oppimistehtävän purku ja palautus 21.5.2025 mennessä.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opiskelija osallistuu kontaktiopetukseen aktivisesti ja tekee hyväksytysti opintojakson oppimistehtävän kokonaisuudessaan (toiminnallinen ja kirjallinen osuus).

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Tiimioppiminen, toiminnalliset menetelmät, oppimiskeskustelut, teoriaan perehtyminen

Oppimateriaalit

Valinnainen materiaalin varhaiskasvatukseen ja lasten sekä perheiden kanssa tehtävään työhön liittyen

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 3 x 27 tuntia = 81 tuntia opiskelijan työtä

Kontaktiopetus 12h
Toiminnallinen osuus 30h
Teoriaan perehtyminen ja suunnitelman sekä esityksen laatiminen 39h

Sisällön jaksotus

Vko 4 Opintojakson aloitus ja orientaatio 1 x 4 h pe 24.1. klo 12:30-15:45
Vko 14 Ohjaustapaaminen 1 x 4h Ti 1.4. klo 13-15 Etätapaaminen
Vko 21 Ilmaisullisen kokonaisuuden purku, 1 x 4 h Ke 21.5. klo 8:30-11:45

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Toiminnallinen osuus toteutetaan opiskelijan harjoittelupaikassa tai opiskelijan valitsemassa organisaatiossa (lapset ja perheet).

Lisätietoja opiskelijoille

Suunnattu varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.

Ilmoittautumisaika

02.06.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

23.08.2024 - 06.03.2025

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Verkossa tapahtuva opiskelu

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 35

Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Petteri Väkiparta
  • Seija Hurskainen
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
  • 24AVOSOVAKA
    Varhaiskasvatuksen opintoja 60 op
  • AVOINAMK
    Avoin amk

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Ilmoittautumisaika

02.12.2023 - 15.02.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 15.05.2024

Laajuus

3 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sosionomi

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 25

Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö

Hanna-Kaisa Korpikoski

Ryhmät
  • 22SO
    Sosionomin tutkinto-ohjelma päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Aika ja paikka

Aloitus 7.3. klo 9:00, H0-06

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Tiimioppiminen, toiminnalliset menetelmät, oppimiskeskustelut, teoriaan perehtyminen

Oppimateriaalit

Valinnainen materiaalin varhaiskasvatukseen ja lasten sekä perheiden kanssa tehtävään työhön liittyen

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 3 x 27 tuntia = 81 tuntia opiskelijan työtä

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Lisätietoja opiskelijoille

Suunnattu ensisijaisesti varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.

Ilmoittautumisaika

02.07.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 21.01.2024

Laajuus

3 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

67 % Lähiopetus, 33 % Verkossa tapahtuva opiskelu

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Seija Hurskainen
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö

Hanna-Kaisa Korpikoski

Ryhmät
  • 23ASO
    Sosionomin tutkinto-ohjelma, monimuotototeutus

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Aika ja paikka

28.10.23 kontaktiopetus ja opintojakson aloitus
31.12.23 tehtävän palautus
7.1.2024 tehtävän kommentointi

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Suoritukset tehtynä 7.1.2024 mennessä. Tehtävän palautus 31.12.23 mennessä.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opiskelija on suorittanut vaaditut tehtävät määräaikaan mennessä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Kontaktiopetus, tiimityöskentely, työelämässä toimiminen, toiminnalliset menetelmät, teoriaan perehtyminen

Oppimateriaalit

Varhaiskasvatuksen materiaalit sekä valinnainen materiaali. Moodle oppimisympäristö.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op= 81h opiskelijan työtä

Sisällön jaksotus

28.10.23 kontaktiopetus ja opintojakson aloitus
31.12.23 tehtävän palautus
7.1.2024 tehtävän kommentointi

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnista suoritustapaa.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Toteutetaan työelämässä.

Ilmoittautumisaika

23.11.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 12.03.2023

Laajuus

3 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sosionomi

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Seija Hurskainen
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
  • 21SO
    Sosionomin tutkinto-ohjelma, päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Aika ja paikka

Intensiiviviikkototeutus viikolla 8.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Näyttö viikolla 8

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Tiimioppiminen, toiminnalliset menetelmät, oppimiskeskustelut, teoriaan perehtyminen

Oppimateriaalit

Valinnainen materiaalin varhaiskasvatukseen liittyen

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Ennakkotehtävä, opetus viikolla 8

Lisätietoja opiskelijoille

Suunnattu 21so ryhmän varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hyväksytty: Opiskelija tekee ennakkotehtävän ja osallistuu viikon 8 opetukseen sekä suorittaa näytön sovitusti.

Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 04.09.2022

Ajoitus

02.09.2022 - 31.05.2023

Laajuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sosionomi

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 30

Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Petteri Väkiparta
  • Seija Hurskainen
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö

Hanna-Kaisa Korpikoski

Ryhmät
  • 22AVOSOVAKA
    Varhaiskasvatuksen opintoja 60 op, S2022
  • 22ASO
    Sosionomin tutkinto-ohjelma, monimuotototeutus

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Arviointiasteikko

0-5

Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 28.02.2022

Ajoitus

07.03.2022 - 13.03.2022

Laajuus

3 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sosionomi

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Seija Hurskainen
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
  • 20SO
    Sosionomin tutkinto-ohjelma, päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Arviointiasteikko

0-5

Lisätietoja opiskelijoille

Suunnattu 20so ryhmän varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.

Ilmoittautumisaika

03.07.2021 - 11.04.2022

Ajoitus

30.08.2021 - 29.05.2022

Laajuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Avoin AMK

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
  • Petteri Väkiparta
  • Seija Hurskainen
  • Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö

Hanna-Kaisa Korpikoski

Ryhmät
  • 21AVOSOVAKA
    Varhaiskasvatuksen opintoja 60 op, avoin AMK

Tavoitteet (OJ)

- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä

Sisältö (OJ)

Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.


Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.

Aika ja paikka

Syyslukukausi 2021 ja kevätlukukausi 2022.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei ole.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Lähiopetus koululla tai muussa oppimisympäristössä. Seuraamme koronaohjeistuksia.

Oppimateriaalit

Ks. opintojakson Moodle.

Sisällön jaksotus

Seikkailukasvatus syyslukukausi 2021, tanssi- ja liikeilmaisu sekä draama kevätlukukausi 2022

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opitun siirtäminen esim. omaan työhön.