Ilmaisun monet muodot varhaiskasvatuksessaLaajuus (3 op)
Tunnus: 7S00EL56
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
-
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 24.01.2025
Ajoitus
24.01.2025 - 25.05.2025
Laajuus
3 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosionomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö
Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
23SOSosionomin tutkinto-ohjelma päivätoteutus
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Aika ja paikka
Katso sisällön jaksotus.
Aloitus 24.1.2025 Klo 12:30.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Oppimistehtävän purku ja palautus 21.5.2025 mennessä.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opiskelija osallistuu kontaktiopetukseen aktivisesti ja tekee hyväksytysti opintojakson oppimistehtävän kokonaisuudessaan (toiminnallinen ja kirjallinen osuus).
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Tiimioppiminen, toiminnalliset menetelmät, oppimiskeskustelut, teoriaan perehtyminen
Oppimateriaalit
Valinnainen materiaalin varhaiskasvatukseen ja lasten sekä perheiden kanssa tehtävään työhön liittyen
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 3 x 27 tuntia = 81 tuntia opiskelijan työtä
Kontaktiopetus 12h
Toiminnallinen osuus 30h
Teoriaan perehtyminen ja suunnitelman sekä esityksen laatiminen 39h
Sisällön jaksotus
Vko 4 Opintojakson aloitus ja orientaatio 1 x 4 h pe 24.1. klo 12:30-15:45
Vko 14 Ohjaustapaaminen 1 x 4h Ti 1.4. klo 13-15 Etätapaaminen
Vko 21 Ilmaisullisen kokonaisuuden purku, 1 x 4 h Ke 21.5. klo 8:30-11:45
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Toiminnallinen osuus toteutetaan opiskelijan harjoittelupaikassa tai opiskelijan valitsemassa organisaatiossa (lapset ja perheet).
Lisätietoja opiskelijoille
Suunnattu varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.
Ilmoittautumisaika
02.06.2024 - 31.07.2024
Ajoitus
23.08.2024 - 06.03.2025
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Verkossa tapahtuva opiskelu
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 35
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Petteri Väkiparta
- Seija Hurskainen
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
24AVOSOVAKAVarhaiskasvatuksen opintoja 60 op
-
AVOINAMKAvoin amk
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Ilmoittautumisaika
02.12.2023 - 15.02.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 15.05.2024
Laajuus
3 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosionomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 25
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö
Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
22SOSosionomin tutkinto-ohjelma päivätoteutus
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Aika ja paikka
Aloitus 7.3. klo 9:00, H0-06
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Tiimioppiminen, toiminnalliset menetelmät, oppimiskeskustelut, teoriaan perehtyminen
Oppimateriaalit
Valinnainen materiaalin varhaiskasvatukseen ja lasten sekä perheiden kanssa tehtävään työhön liittyen
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 3 x 27 tuntia = 81 tuntia opiskelijan työtä
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Lisätietoja opiskelijoille
Suunnattu ensisijaisesti varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.
Ilmoittautumisaika
02.07.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 21.01.2024
Laajuus
3 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
67 % Lähiopetus, 33 % Verkossa tapahtuva opiskelu
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Seija Hurskainen
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö
Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
23ASOSosionomin tutkinto-ohjelma, monimuotototeutus
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Aika ja paikka
28.10.23 kontaktiopetus ja opintojakson aloitus
31.12.23 tehtävän palautus
7.1.2024 tehtävän kommentointi
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Suoritukset tehtynä 7.1.2024 mennessä. Tehtävän palautus 31.12.23 mennessä.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opiskelija on suorittanut vaaditut tehtävät määräaikaan mennessä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Kontaktiopetus, tiimityöskentely, työelämässä toimiminen, toiminnalliset menetelmät, teoriaan perehtyminen
Oppimateriaalit
Varhaiskasvatuksen materiaalit sekä valinnainen materiaali. Moodle oppimisympäristö.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op= 81h opiskelijan työtä
Sisällön jaksotus
28.10.23 kontaktiopetus ja opintojakson aloitus
31.12.23 tehtävän palautus
7.1.2024 tehtävän kommentointi
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnista suoritustapaa.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Toteutetaan työelämässä.
Ilmoittautumisaika
23.11.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 12.03.2023
Laajuus
3 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosionomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Seija Hurskainen
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
21SOSosionomin tutkinto-ohjelma, päivätoteutus
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Aika ja paikka
Intensiiviviikkototeutus viikolla 8.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Näyttö viikolla 8
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Tiimioppiminen, toiminnalliset menetelmät, oppimiskeskustelut, teoriaan perehtyminen
Oppimateriaalit
Valinnainen materiaalin varhaiskasvatukseen liittyen
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ennakkotehtävä, opetus viikolla 8
Lisätietoja opiskelijoille
Suunnattu 21so ryhmän varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Hyväksytty: Opiskelija tekee ennakkotehtävän ja osallistuu viikon 8 opetukseen sekä suorittaa näytön sovitusti.
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 04.09.2022
Ajoitus
02.09.2022 - 31.05.2023
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosionomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Petteri Väkiparta
- Seija Hurskainen
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö
Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
22AVOSOVAKAVarhaiskasvatuksen opintoja 60 op, S2022
-
22ASOSosionomin tutkinto-ohjelma, monimuotototeutus
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 28.02.2022
Ajoitus
07.03.2022 - 13.03.2022
Laajuus
3 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosionomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Sosionomin tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Seija Hurskainen
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
20SOSosionomin tutkinto-ohjelma, päivätoteutus
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Arviointiasteikko
0-5
Lisätietoja opiskelijoille
Suunnattu 20so ryhmän varhaiskasvatuksen moduulin valinneille.
Ilmoittautumisaika
03.07.2021 - 11.04.2022
Ajoitus
30.08.2021 - 29.05.2022
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Avoin AMK
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
- Petteri Väkiparta
- Seija Hurskainen
- Hanna-Kaisa Korpikoski
Vastuuhenkilö
Hanna-Kaisa Korpikoski
Ryhmät
-
21AVOSOVAKAVarhaiskasvatuksen opintoja 60 op, avoin AMK
Tavoitteet (OJ)
- osaa perustella toiminnallisten menetelmien merkityksen sosionomin työssä
- syventää tietojaan ja taitojaan luovien ja toiminnallisten menetelmien käytöstä asiakkaitten kanssa
- harjoittelee luovien menetelmien käyttöä vuorovaikutuksen ja asiakastyön menetelmänä
Sisältö (OJ)
Sosiokulttuurinen innostaminen luovissa menetelmissä
- Muistelutyö, albumityöskentely
- Kirjallisuuden ja kirjoittamisen käyttö asiakastyössä
- Draamailmaisu, tarinateatteri
- Saduttaminen/tarinoittaminen
- Musiikki, kuvallinen ja liikunnallinen ilmaisu asiakastyössä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Opiskelija on osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen ja suorittanut opintojaksolla vaaditut tehtävät.
Opiskelija tunnistaa ja soveltaa erilaisia luovia ja toiminnallisia menetelmiä. Omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan ja ammatilliseen osaamiseen.
Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut opintojakson kontaktiopetukseen eikä ole suorittanut opintojaksolla vaadittuja tehtäviä.
Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.
Aika ja paikka
Syyslukukausi 2021 ja kevätlukukausi 2022.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei ole.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Lähiopetus koululla tai muussa oppimisympäristössä. Seuraamme koronaohjeistuksia.
Oppimateriaalit
Ks. opintojakson Moodle.
Sisällön jaksotus
Seikkailukasvatus syyslukukausi 2021, tanssi- ja liikeilmaisu sekä draama kevätlukukausi 2022
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opitun siirtäminen esim. omaan työhön.